Seiko SPB uurwijzer, ben ik een zeurpiet?

Mensen maak het u zelf niet moeilijk en koop gewoon die van mij. Daar klopt alles :partying_face:

Als dat de 143 was geweest was ie al weg geweest…:roll_eyes:

2 likes

Terwijl de 147 zoveel mooier is :facepunch:

2 likes

Mooi, maar idd een 143 is mijn keus.

1 like

Ik weet dat de 143 de grijze is. En de 149 die beperkte oplage. Dan houdt t bij mij ook op. :sweat_smile:

1 like

Voila, VLNR 3;5;7;9

4 likes

Ik krijg een antwoord van Olfert dat dit “gemakkelijk onder garantie van Seiko gemaakt kan worden”. Er staat niet bij of zij dit voor hun rekening nemen of dat ik zelf naar de dichtstbijzijnde Seiko dealer moet gaan.

Ik neem aan dat je bij alle Seiko dealers terecht kunt als je je garantiebewijs en aankoopfactuur kan overleggen. Wat zouden jullie doen? Naar Olfert opsturen of lokaal (als het weer kan) regelen?

2 likes

Kleine update van mijn kant: heb de SPB143 bij een dealer achtergelaten die hem voor service onder garantie heeft opgestuurd naar Seiko. Dit is in Rotterdam begreep ik?
Uiteindelijk maar relatief kort weggeweest en nu ziet het er keurig uit. Goed afgehandeld wat mij betreft! :ok_hand:

5 likes

Was dit bij Olfert toevallig?

Nee bij Solo Japan. Maar vriend @FFelix heeft ook wel een zure ervaring bij Olfert. Prima prijzen maar wel flierefluiters.

1 like

Zeg dat wel. Horloge retour gestuurd i.v.m. kras op een van de lugs en krijg nu bijna een week lang geen contact meer met ze. Laatste keer Olfert voor mij. :disappointed:

1 like

Maar ze zijn zo lekker goedkoop met hun Halloween en BlackFriday codes die eeuwig houdbaar zijn!

Ik heb hierover contact gehad met Seiko Nederland, omdat ik een SPB153 terug kreeg van een check, waarbij ik dacht dat ze eea niet uitgelijnd terug hadden geplaatst.

Seiko een mailtje gestuurd, geen probleem, lossen ze op. Nu twee weken aangekeken, en tot de conclusie gekomen dat ik scheef zat te kijken, en de wijzers wel uitgelijnd staan, tenminste op 10,11,12, 1,2 en 3 uur, toen ben ik opgehouden met turen en draaien. :blush:

Hoe dan ook:

1. schrijf Seiko aan met serie en typenummer
  2. ga naar AD en laat hem opsturen
  3. horloge wordt gefixt en met werkbon terug gestuurd.

Profit!

Volgende keer betaal ik liever die 10% extra bij een Nederlandse AD voor service.

Dit heb ik inmiddels precies gedaan. Heb er alweer maanden plezier van!

met m’n lelijke waffle strap :shushing_face:

1 like

Nee man, ik vind hem cool.

Maar ik wist niet dat jij ook een issue had gehad, je was de TS niet. :upside_down_face::upside_down_face:

1 like