Te KLEIN? Voordat deze te klein is moet je wel heel bijziend zijn en zou ik eerder een bril aanraden dan een groter horloge. Ik wacht op dit moment op de bezorger die me er een komt brengen en ben eerder bang voor het tegenovergestelde.
Ik zou ‘m al bijna van je overkopen zodat ik ‘m van die suède band kan halen.
Dat is geen suède.
De leesbaarheid zit volgens mij inderdaad goed.
Qua formaat hangt het helemaal af van de pols natuurlijk. Als ik hierboven kijk, dan komt op sommige foto’s de lig over de pols heen. Dan is het voor mijn smaak te groot.
Maar er zijn ook foto’s waarop het horloge in het midden van de pols zit en dan is het iets kleiner.
Lastig uitleggen via de telefoon, kan alleen een screenshot posten van een post van @Drebin hierboven. Hem vind ik het horloge precies goed staan, maar kleiner zou niet mijn smaak zijn.
© foto van Drebin
Ik hoop voor jou dat het horloge als een glazen muiltje om je pols valt
Eens
Een Monsterpols! Noemen ze die grote Seiko’s daarom zo?
Je snapt, er spreekt van mijn kant natuurlijk een stukje frustratie met mijn baby polsjes van 16,nogwat centimeter
Mwah. 18,5
Heb eerst de 143 gehad, heel mooi maar ik vond hem persoonlijk ietsjes saai. 149 is sinds ik hem heb meest gedragen uit de collectie, perfecte daily. Gaat niet meer weg
Hear hear!
Wat het ook is, het hoort niet aan dit horloge!
Mijn huisdealer, die Japanse Spanjool weetjewel
Aha jeweettoch… Ik snap 'm! Tnx
Leugenaar😜
Ik heb de 147 gehad. Weer verkocht vanwege het uurwerk en de kleurstelling. In het grijs is het een behoorlijk saai horloge. In die prijsklasse zijn er mooiere horloges met een Zwitsers uurwerk.
Ik vond hem vooral te dik. Maar dat komt alleen door mijn polsen. Qua lug2lug kon ie zelfs. Voor de meeste zal hij perfect zijn.
Sterker nog: ik twijfel nog wel eens of ie niet terug moet (een 143 of 149) want gezien de specs is dit het perfecte do it all horloge. En de afwerking is ongekend voor dat geld.
Wel benieuwd op welke Zwitserse horloges je doelt in deze prijsklasse met een betere afwerking en uurwerk (gangreserve en afwijking)