Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Ben blij dat ik geen schakel extra nodig heb :see_no_evil:

9 likes

Het was in de emotie van het moment :upside_down_face:
Hij draagt nu prima, zelfs s’ nachts.
Alleen zie je nu, met slechts 3 hele schakels op 6uur, de sluiting (het stukje diver-extension) wel de bocht om komen.
En daar kan mijn ocd niet tegen…
Eerst gewoon maar es dragen. En misschien es op rubbâgh. Of zo’n sjorband waarvan ik normaal gruwel.
Heb ergens nog iets liggen, gratis bij mijn SKX007 van Rob gekregen.
Deze kast vraagt wel om bandexperimentjes.
Goed weekend!

1 like

Ik heb het al eens eerder aangehaald en ben ook geen fan van de sluiting, heb zelf deze er op gezet. Staat naar mijn mening veel beter:

1 like

Goeie tip, bedankt!

7 likes

Zocht je dit topic soms? :slight_smile:

1 like

De SPB143J1 is gewoon een beestachtig ding

In een volledig opgewonden situatie :fire: gaat dit beest gewoon 74,5 uur tekeer. (Vanmorgen rond 04:00 uur gestopt met tikken)

Over haar schoonheid hoeven we het sowieso niet te hebben

Afwijking na 74 uur van 14 seconde is ook heel knap te noemen :ok_hand:

Nog steeds een hele grote blij 🤷🏻.

20 likes

Zit ik verkeerd ?
Topic titel heeft het over 62mas.

Durf het bijna niet te melden, maar deze kwam ook binnen deze week… :sweat_smile:
En nee, ik ga niet voor kwartet.

14 likes

Het was een topic om de nieuwe modellen aan te kondigen dacht ik, maar blijf vooral posten, kan geen kwaad alleen hebben we dan een beetje 2 topics die hetzelfde doen.

Blijft overigens een mooie kleur :slight_smile:

1 like

Nou de SPB143J1 is incoming :sunglasses:
Heeft iemand nog tips voor een mooie rubber strap voor erbij?

2 likes

Ik zou een tropic strap nemen, die staan er super gaaf op!

2 likes

Haha, een echte liefhebber dus. Top👍

Welke bevalt het best? :innocent:

1 like

Ik denk voor nu dat 149, 143 en dan 147 mijn volgorde zou zijn. 149 en 143 liggen wel dicht bij elkaar.

Flat vent kan ook goed:

Uncle Seiko heeft ze in 20mm.

4 likes

Heb jij of iemand anders toevallig ook een MM200 om een foto naast elkaar te posten i.v.m met de grootte?? Heb al gelezen dat deze kleiner is als de eerdere 62MAS( met de grote pijl wijzer)

Zoiets?

14 likes

Oh ja…top man! Thanks :+1:t2::smiley:

1 like

Lijkt mij wel een stuk kleiner vallen op je pols dan de MM200 van jou?? Ik vind de MM200 al een stuk kleiner vallen dan de SPB053 :thinking:

Ja, hij valt zeker een stuk kleiner dan de MM200. De SPB053 en MM200 schelen iets minder, maar over het geheel gezien is de 053 inderdaad de meest forse op de pols.

1 like