Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Kun je ook los kopen :wink:

1 like

Nog beter die is er nooit echt geweest :stuck_out_tongue:

Het is net als in GOT, als koning Jeffrey elke keer moet roepen dat HIJ de koning is , dan moet je beginnen te twijfelen of dat wel het geval is… Dat heb ik met deze Seiko. Ja hij is absoluut mooi maar toch heb ik altijd een beetje twijfel, en dat komt in mijn geval denk ik vooral ook door de gebolde saffier. Bij mij blijven die nooit echt lang hangen.

Waar ben je nu naar op zoek, na deze SPB?

Er is al een onderweg :smiley:

Nice, wat?

Plaatste hem laatst in wat had je willen dragen? en dacht fuck it, ik bestel hem gewoon maar haha

2 likes

Check, leuk ding :slight_smile:
Geen blijver denk ik

We gaan het zien. Ik had via uhrenlounge weer een leuk prijsje te pakken.
Maar als jullie een horloge zoeken waarvan ik de afschrijving eraf trek ben ik jullie man. Een PM’tje is genoeg. :slight_smile:

Kijk nog als nieuw :wink:

2 likes

Bij Solojapan is die 860 nieuw. Dat vind ik nou een

1 like

Hou toch je wafle man, kijk wat voor band ik er bij heb dan.
En als je het heel heel heul lief vraagt maak ik er ook een leuk prijs van hoor :slight_smile:

ps: Sorry guys ik ga dit topic niet meer vervuilen. Ik ben namelijk zo goed als
Knipsel

4 likes

Ik zei niet dat jouw prijs geen leuk prijsje was, 900 is prima.
Maar niet voor mij, dankjewel.

Ik trek het (gebrek aan) datumvenster niet. Ik had hem gekocht als die een no-date was, als er een loep over de datum zat of als er dus een datumvenster rondom zou zitten zoals bij de SLA017.

DIT KLOPT NIET, HET IS ZO LEEG EN KAAL.

1 like

Welles.

3 likes

Die SLA wel :sunglasses:

1 like

Ik treed u volledig bij. Het is precies halve zooi.

Gezien het prijsverschil, willen ze bij Seiko waarschijnlijk dat de klant die een veelvoud heeft betaald toch een beetje meer krijgt aan de buitenzijde dan de anderen

1 like

En dan die korrelige plaat op de 147 met ingebaken witte stofdeeltjes op de wijzerplaat onder het glas etc :grimacing:

4 likes

Zaten die stofjes er fabrieksaf al onder of is dat ontstaan nadat je hem zelf nog hebt laten afregelen?

6 likes

De witte stofjes zaten er al onder. Gebakken op wijzerplaat en deeltjes op wijzers etc. Is normaal niet te zien pas nadat de expert mij er op attendeerde :thinking: op de bruine wijzerplaat zie je ze :smirk:
Ook liep die flink voor +23sec/dag met een scheef stand :grimacing: na afregelen etc -1sec/dag :innocent:

De specs van seiko is -15/+25 sec/dag voor divers hete zon, tropisch klimaat etc

Ook witte stofjes onder het glas :thinking: even glas schoon maken en een macro shot maken.
Schijnt dat de verf laag los laat op de wijzerplaat een fabrieks foutje van Seiko bij te warm weer etc.

1 like