Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Tropic rubber staat echt geweldig op deze, ik bestel vaak bij WatchGecko. Canvas zou ik bij barton eens kijken maar tropic is echt een winnaar voor mij :slight_smile:

1 like

Deze waffle heb ik overgenomen van @Herman-Jr. Die past echt perfect :white_check_mark: misschien dat hij wil delen waar deze te bestellen zijn, als je dat wat vindt?

3 likes

Een tropic is wel een idee! Behalve de schitterende Oris oem heb ik nog nooit 1 gehad, hopelijk kunnen ze er tegen opboxen :wink:

Barton heb ik ooit een canvas van besteld, mocht ik nog 30 euro erbij aftikken voor de douane. Viel tegen! Maar mooie straps inderdaad, misschien moet ik het nog maar eens proberen :thinking:

@chronobart alle tips zijn welkom! Staat ook niet mis :+1:

1 like

Barton kan je ook bestellen op amazon! DE of UK zodat je niks bijbetaalt :grin:

1 like

Dat is pas een gouden tip! Bedankt :facepunch::smiley:

1 like

Zelfs Amazon.nl tegenwoordig :wink:

2 likes

Nog beter!

Originele nieuwe Tropic

8 likes

Soms op Stahl, meestal op tropic :ok_hand:t2:

16 likes

Die is erg fraai! Gaan de Seiko fatbars daar goed doorheen?

Nee te dik
Smallere springbars

Deze Tropic is antriciet grijs
Kost een paar centen (Euro 85) maar dan heb je ook wel wat

10 likes

Net binnen, na ruim drie zenuwslopende weken wachten op Correos.es. Blij en opgelucht dat dit eBay-avontuur ook weer positief is afgesloten. Nu genieten maar!

Dubbel genieten nu eigenlijk zelfs… :sweat_smile:

23 likes

Lekker hoor! Gefeliciteerd

1 like

LOL, ben totaal niet religieus, maar deze voel ik wel… :sweat_smile:

3 likes

Bij Olfert de SPB143 met kortingcode “blackweek” voor €935

10 likes

Heerlijk op staal.

12 likes

Ik heb 'm nu een week om de pols en wat een heerlijk horloge zeg. M’n favorieten zijn ondermeer de SBBN031 Tuna, de Baby Tuna, SKX007 maar deze komt op een goede eerste plaats nu. Ik ga zelfs zover te zeggen dat ik m’n grail watch gevonden heb met deze 62MAS reissue.

Hij knuffelt m’n 21cm pols en ik betrap mezelf er constant op dat ik aan het spelen ben met de lichtval op dit uurwerk. Ik vind dat Seiko zichzelf met dit juweeltje toch wel aardig overtroffen heeft hoor, in het middensegment.

Overigens gewoon gekocht in Nederland bij Bouman. Ik ga nu gewoon de locale middenstand steunen met die lockdown en niet voor een paar tienen minder m’n geld naar het buitenland brengen. Zou mooi zijn als iedereen dat zou doen overigens. Maar dat terzijde.

19 likes

Mooi horloge man en erg goede denkwijze. Ben zelf ook ondernemer MKB. Erg fijn te horen dat er mensen zijn die zo denken. Heb mijn 149 ook gewoon bij de juwelier om de hoek gekocht.

4 likes

Same here, erg fijn en dankbaar vind ik.

2 likes

Ben zelf ook ondernemer, dus voor mij vanzelfsprekend deze denkwijze. :wink:

1 like