Seiko SPB14X Only (Deel 1)

16 likes

Mijn SPB staat in het blauw, maar dat had iedereen hier al gezien denk ik :wink:

Beetje pijn in 't hart, erg bang dat ik spijt ga krijgen…

Foto voor de sfeer:

5 likes

Bandje staat 'm goed! :ok_hand:
Normale sluiting of NATO sluitinggedoe met ringen enzo? Laatste ben ik niet zo’n fan van, maar zo’n bandje met bijvoorbeeld een OEM Seiko sluiting zou ik ook wel proberen.

Ik zou hem nog even lekker blijven dragen als je nu al weet dat je er spijt van gaat krijgen. Of is het ‘een moetje’ … heb je toch wat anders op het oog? :wink:

Ik doe mee!

10 likes

De bizarheid van wereldwijde transport.
Voor de duidelijkheid, ik woon in zuid Limburg.

Dus hij was 30 minuten van mijn huis. Gaat vervolgens naar Frankrijk, om daarna weer de andere richting op te gaan naar köln Duitsland, weer een uur verder en voor de tweede keer langs mijn huis. Om vervolgens weer na het weekend naar mijn huis te gaan?

Bijzonder

3 likes

fedex

4 likes

Een keertje op rubber.

10 likes

5 likes

Ook echt heel mooi op een tropic he. Denk dat die er ook nog inkomt als ik een fijne korte gevonden heb.

7 likes

Nog altijd zeer tevreden met deze alleskunner. Nato erop, rubber eraan, staal in de doos. :ok_hand:

11 likes

Ik vind het verschil behoorlijk, Strapcode is een stuk dunner/cleaner, wel licht kleurverschil maar dat is te overzien.

6 likes

Bizar dat mijn mooie SPB213 nog niet is verkocht :flushed:. Hoe kan dat nou?

8 likes

Inderdaad wel gek. Misschien dat veel leden al voorzien zijn. Als ik de 147 niet al had, had ik er over nagedacht.

Misschien internationaal een poging wagen?

2 likes

Ik vind 'm prachtig…:+1:
Maar ik heb al een 143, en hij kost nog wel wat he…:wink:

1 like

Ja, vind je hem duur? Is wel een limited he.

Een Seiko limited idd :slight_smile:

1 like

Tegenwoordig is bijna alles limited…:nerd_face:

2 likes

De 143 en de 147 niet. Die zijn pas uniek!

2 likes

Niet meer te krijgen in de huidige vorm, enkel nog met een wormvormig lume aanhangsel langs de datum :upside_down_face:

1 like

Ik heb 1 van de eerste 143ers.
Nu weer even sparen.

3 likes

Ik denk dat veel die het model gaaf vinden wel voor de 143/147 zijn gegaan. Plus dan is ie wit, slijt wat minder makkelijk dan grijs of zwart. Daarnaast gaan de 143/147 ook voor relatief weinig geld merk/vind ik.

1 like