Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Ow damn😅. Zie net dit…
Ochja. Incomming dus het is hoe het is. Ben benieuwd naar de band

1 like

Crosspost

13 likes

Ik heb geen moeite met de ribbels maar vind de kwaliteit wel een stuk minder dan de blauwe band. Veel stugger en voelt meer plastic aan maar desondanks toch een leuke band voor de afwisseling.

1 like

Sorry… was je net voor :sweat_smile: ook benieuwd naar de band inderdaad! Clasp had ik al en die bevalt beter dan het orgineel

2 likes

Aa heb jij hem? Mooi, is die ook goed terecht :grin:. Heb voor de brushed sub clasp gekozen. Voor die paar euro meer, toch de moeite waard imo.

Ben benieuwd. Lijkt me ook voor de 147 een mooie combo. Wat sportiever, maar toch een beetje bling met die gilt dial en bruine sunburst.

Eens!
Die blauwe is overigens ook in het zwart te krijgen (ref. R03E011J0). Ik had de MM300 band bij mijn SPB077, nooit gebruikt vanwege die ‘ribbels’.

1 like

Ja alleen de band, was mooie win, win zo. Heb ook de brushed clasp, maar vond het te duur om dan het hele setje weer opnieuw te bestellen terwijl ik de clasp al had.

Ben ook benieuwd, hij ligt in mijn brievenbus zo te zien maar nog tot vrijdag op vakantie :sweat_smile:

Strapcode is altijd vrij snel geleverd! Ben benieuwd.

1 like

Komen er nog inklaringskosten en btw bij trouwens? Heb daar wel rekening mee gehouden maar hoop stiekem dat hij er doorheen glipt :sweat_smile:

De laatste keer dat ik bij strapcode bestelde, 2 weken terug, geen extra kosten gehad.

1 like

Ik ook geen extra kosten gehad, 2x wat besteld.

1 like

Ga hem ook proberen die strapcode op de 147 :grinning: nu nog even op canvas :slightly_smiling_face:

12 likes

Klinkt goed. Ben benieuwd want mijne komt 5 juli aan. Na de btw verandering.

Zal het hier laten weten. Maar zelfs met btw/inklaring is de band het denk ik wel waard.

De btw verandering is toch alleen onder de 22 euro ?

Ik heb wel de btw moeten aftikken bij strapcode. Is volgens mij redelijk willekeurig. Er glipt genoeg doorheen.

Voor miltat banden bestel ik trouwens vanaf nu af aan alleen nog maar bij watchoutz.com. Nog niet zo’n bekend winkeltje. Ben er per toeval terecht gekomen. Zij zijn fantastisch als het gaat om klantenservice en vragen normale verzendkosten. Die van strapcode zijn belachelijk.

Watchoutz heeft overigens ook nog best een grote hoeveelheid (Seiko) special editions te koop liggen.

Dat is al op de site wat je bedoelt neem ik aan, geen naheffing van btw in NL

Strapcode heb ik naheffing moeten betalen aan NL douane.

1 like

16 likes

Mijn SPB staat in het blauw, maar dat had iedereen hier al gezien denk ik :wink:

Beetje pijn in 't hart, erg bang dat ik spijt ga krijgen…

Foto voor de sfeer:

5 likes

Bandje staat 'm goed! :ok_hand:
Normale sluiting of NATO sluitinggedoe met ringen enzo? Laatste ben ik niet zo’n fan van, maar zo’n bandje met bijvoorbeeld een OEM Seiko sluiting zou ik ook wel proberen.

Ik zou hem nog even lekker blijven dragen als je nu al weet dat je er spijt van gaat krijgen. Of is het ‘een moetje’ … heb je toch wat anders op het oog? :wink:

Ik doe mee!

10 likes

De bizarheid van wereldwijde transport.
Voor de duidelijkheid, ik woon in zuid Limburg.

Dus hij was 30 minuten van mijn huis. Gaat vervolgens naar Frankrijk, om daarna weer de andere richting op te gaan naar köln Duitsland, weer een uur verder en voor de tweede keer langs mijn huis. Om vervolgens weer na het weekend naar mijn huis te gaan?

Bijzonder

3 likes