En ben je er happy mee?
Haha jazeker!
Begint nu wat te landen. Had nog even een zure nasmaak, maar die is helemaal weg nu
Dat is standaard bij die lui. Waardeloze klantenservice. Als ze geld aan je hebben verdiend zoek je het daarna maar lekker uit.
Miltat banden kun je het het beste bij watchoutz kopen. Waanzinnige klantenservice en veel lagere verzendkosten.
Band ziet er overigens wel super mooi uit op jouw horloge! Fijn dat hij er nu toch op zit.
Hoe ziet deze eruit?
Is de MM300 buckle niet veel dikker dan de originele?
Ziet er top uit. Zweet op de rug situatie kan ik me zo voorstellen
Ik heb even een noob vraagje. Wellicht al wel gesteld, maar er zijn zoveel berichten inmiddels
Ik ben me een beetje aan het verdiepen in de SPB14X en ben er wel over uit dat deze ook een keer in de collectie gaat komen. Welke weet ik nog niet, maar ik hoop dat er ooit een mooie deal voorbij gaat komen van de 149
Mijn vraag is waarom bij drie uur de een geen stukje lumen zit en bij de ander wel?
Hij werd geïntroduceerd zonder lume op 3 uur, maar om aan bepaalde iso-eisen voor duikhorloges te kunnen voldoen hebben ze die later wel toegevoegd.
Ah kijk! Dank voor je antwoord!
Degene zonder lume is wat je wilt .
Geen dank.
Waarom seiko de 147 niet met stalen band heeft geleverd, blijft voor mij een raadsel.
Zeg nou zelf. Die cappuccino en mokka kleuren met de metalen band is gewoon een plaatje🤤
Ziet er top uit! Fijn dat het gelukt is.
Ik vind het sowieso een alleskunner haha. Ik zit al te bedenken hoe en wat… een mooie waffle strap voor de retro look, stalen band voor de nette occasions, Nato ziet er ook tof uit, MN strap omdat het rete lekker zit…… of ik zit nu gewoon redenen te bedenken om er een te kopen hahaha.
Ja echt hoor. Ik zou het gewoon doen.
Komen met enige regelmaat in het blauw de afgelopen tijd.
Nog nooit zo enthousiast geweest over een duiker. Deze gaat voorlopig echt niet meer weg. Vooral met de metalen band nu en alle swap opties van nato tot rubber, briljant.
~€700 moet te doen zijn voor een tweedehandse. In eerste instantie dacht ik dat het erg duur was… hoe langer ik hem heb, hoe meer ik schreeuw dat dit echt een strakke prijs is.
Nou stond ik laatst al op dat punt… tenminste ik ging kijken hoe het om de pols zou staan, totdat ik in de etalage een Monster zag liggen… zucht… Monster gekocht en hap weg uit het budget….
Kijk dat bedoel ik!!! Op Nato ook super gaaf!!!
Die nieuwe monster is ook heel nice hoor!
De diepte in de plaat met de schuine bezel en chapter ring, gecombineerd met die wijzerset. Lekker hoor.
Maat toch een stuk meer “tool”. Veel robuuster en ruiger, maar daarmee geen alleskunner als de spb14x
Ja klopt. En met 30% korting kon ik hem niet laten liggen hahaha. Inmiddels zit er al wel een MN strap op hahaha
Op een nieuwe? Lekker hoor. Dat is nogeens een deal.
De kop er meteen af
Ja klopt. Helaas niet op die SPB143 hahaha