Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Ik heb zelf wel vaker bij Barton bandjes besteld. Gewoon onder de €22 blijven maar volgens mij is dat recentelijk veranderd…

Jup! Helaas, btw+importheffing…

12 likes

Wat ik me afvroeg, en nog niet helemaal op Google gevonden kreeg: zijn er al bezel inserts voor de SPB14x gespot? Ik merk dat ik me een beetje stoor aan het kleurverschil tussen de bezel en de dial op mijn 143.

1 like

De SPB147 op de splinternieuwe stalen band:

15 likes

10 likes

9 likes

18 likes

Geen idee of de bezel bij meer mensen zo bizar stroef gaat… maar @Spooler kwam vorige week met de oplossing.
Bezel eraf met een caseback mesje, even schoonmaken en insmeren met wat siliconen vet. Gemakkelijk zelf te doen.

7 likes

Ik zie dat Eva ook je goedkeuring weg kan dragen.

1 like

Ben tegenwoordig ook van de club!

(hoewel ik zeker nooit met die Eva geassocieerd zou willen worden… *kots). :wink:

9 likes

Man wat een verschrikkelijk mens is dat.

Mooi horloge trouwens :wink:

Is er hier iemand die een Marine Master rubber strap op de SPB14x heeft? Lijkt me wel leuk om eens uit te proberen, maar ben benieuwd of iemand het al geprobeerd heeft.

En kan er iemand een goede waffle aanraden?

1 like

Ik heb daar 2x naast gegrepen in het lichtblauwe gedeelte toen ik nog een SPB had, maar denk datbhet supertof staat!

2 likes

Ik ben zelf erg fan van de Waffle straps van Uncle Seiko.

2 likes

Ik denk dat ik zelf eerder zou gaan voor de flat vent, maar ‘t kan wel:

7 likes

Zit op zich best goed maar de blauwe rubberen zit lekkerder. Heb hem er één keer op gehad en daarna nooit meer erop gezet.:sweat_smile:
Ligt in de kast te verstoffen dus als je interesse hebt…

7 likes

Op een SPB186 is ‘t logischer, imho :wink:

9 likes

Crosspost

10 likes

Cool! Heb deze ook weer incoming.

Ofja… de wijzerplaat en wijzers dan…

1 like