Het is ook een prachtig bandje! Vind dit type een van de beste OEM Seiko rubberen banden die ik ooit in handen heb gehad.
PS Zal ik je ook nog even een Swiffer toesturen? Sjees, wat een stof op het horloge …
Het is ook een prachtig bandje! Vind dit type een van de beste OEM Seiko rubberen banden die ik ooit in handen heb gehad.
PS Zal ik je ook nog even een Swiffer toesturen? Sjees, wat een stof op het horloge …
Inspiratie was ver te zoeken. We gaan het met deze foto maar doen. Horloge op 10 over 10 gezet en voila.
Lekker plaatje!
Thanks! Ik doe mijn best
Ben benieuwd hoe dat eruit ziet i.c.m. de 143. Overweeg deze ook voor de 149.
De 149 heeft toch een rubberen band erbij? Da’s dezelfde, maar dan in blauw. Staat 'm prima volgens mij! Ik vind de blauwe trouwens wel wat frisser, dat durf ik na een paar dagen wel te zeggen.
Even wat klooien met slecht (kunst)licht. Waarom is er geen normaal daglicht meer?!
Ik haat de herfst …
Is die band trouwens net zo soepel als de band die bij mijn SRP777 zat? De band van de 147 vind ik ook erg mooi namelijk. Leuk om mee af te wisselen… nee nee nee, antwoord trouwens maar gewoon niet. Ik heb al voldoende Straps voor de 143 inbound
Nou, dit kunstlicht doet het beter dan het natuurlijke licht waar ik mijn foto mee heb genomen . Daardoor is de foto helaas niet helaas scherp geworden. Dit ziet er beter uit!
Ben je trouwens piloot? Ik meen een luchtkaart te zien.
Weet ik veel! Ik weet toch niet welke band jij bij je SRP777 had … maar het is dezelfde band als standaard geleverd bij de 147 en (in blauw) bij de 149. Ik vind ze echt top! Spoepel zat, vind ik en mooi afgewerkt. Ook geen stofnest. Prima band en zijn 65 euro meer dan waard.
Sorry. Te laat!
Had ik al gezegd dat de R03E011J0 band top is?
Nee.
Klopt, komt uit de kleurenprinter.
Ik heb even wat foto’s voor je bewerkt, zodat je een idee krijgt van hoe de zwarte band er bij de 149 uit gaat zien. Op zich helemaal niet gek, vind ik. Hoewel ik de originele/blauwe band er beter bij vind passen, heeft meer een klik met de wijzerplaat. Vast niet voor niks dat Seiko dat zo bedacht heeft.
Meteen maar een polletje? Ach, waarom ook niet.
Bij de SPB149 staat de originele/blauwe band beter?
0 stemmers
Verkeerd geklikt. De blauwe band vind ik beter staan.
Je kunt altijd je stem opnieuw invoeren.
Gewoon doen! Anders raken we in de war.
Done
Super, bedankt! Scheelt me een aankoop (of ik moet nu ook een 143 hebben
) De blauwe band staat inderdaad veel beter.