Ik twijfel ook. Ik vind het niet lelijk, maar ik denk dat het ook ligt aan welke leren strap je er op zet. Ik zit dan zelf meer aan zoiets te denken.
Ik vind het niks. Sorry.
Als het dan toch per se leer moet zijn, probeer dan inderdaad eens een dikke sportieve band ipv. deze. Dit bandje heeft de uitstraling van ‘vooral geschikt voor een dresswatch’, past m.i. niet op een dikke duiker. Eigenlijk is de sportievere band, die @stradale laat zien, ook niet helemaal mijn kopje thee. Leer? Nah …
Staal of rubbâh!
+1. Leren band bij duikers vind ik zeldzaam een goede match…
Dat dus
Ja dit is een mooie band. Omdat de 143 een tool watch is, mag er een stoere leren band op.
Voor de functie duiken blijft het apart, maar het oog wil ook wat.
Helemaal mee eens, echter zal hij bij de meeste bezitters niet natter worden dan een paar verdwaalde spatjes uit de kraan…
Supermooie combinatie…
Ik heb gestemd voor de blauwe, maar de zwarte staat ook super moet ik zeggen. Lekker wisselen!
Jep
Er is inmiddels een nieuwe fotowedstrijd aan de gang en ik heb mijn deelnemende foto zojuist ingediend. Misschien ook leuk om even hier te plaatsen. Het is de kroon van de 143.
Tof zeg! Ik heb een systeemcamera (die ik amper gebruik) maar zit toch sterk te twijfelen hier een keer een macro lens voor te halen.
Leuk gedaan!
Ik heb het net andersom. Ik heb geen systeemcamera en maak foto’s met de iPhone, maar zit wel te overwegen eentje aan te schaffen
Same here! Als iemand hier van z’n SPB143 af wil hoor ik het graag
Anders wordt het wellicht een bestellinkje op Olfert…
Euh, dit is niet je gezocht topic, maar het SPB14X Only topic
Ben zon amateur
Komt vanzelf goed haha.
Ik vind echt geen enkele leren band mooi staan op de spb. Sowieso weinig duikers die dat kunnen hebben.