Hahaha nee danku!
Zeker weten? Want ûh …
Hmppppffffff
Wachten kan toch lastig zijn… Moest hier eigenlijk vorige vrijdag al op de mat gelegen hebben!
Lang leve de feestdagen en massaal online bestellen
Crosspost.
Ik ben nog lang niet uitgekeken op deze. Eenmaal uit de horlogedoos draag ik hem meestal meerdere dagen achter elkaar.
Sailcloth bandje met die kleur past goed.
Ja, die kleur matcht mooi met de goudkleurige accenten van het horloge en staat goed bij het blauw van de wijzerplaat.
Mooi gefeliciteerd!
@AlexisB ah finally! Gefeliciteerd! Je hebt er lang op moeten wachten, zeg. Die Hirsch strap ziet er ook goed uit! En wat vind je van het formaat? Naar mijn bescheiden mening staat die je goed.
Dank je!
Bedankt! Ja duurde wel eventjes… Ik was sinds gisteren in contact met de PostNL klantendienst om te horen wat er fout liep. Maar plots was ie er dan toch
Vind het formaat eigenlijk prima. Stukje dikker en beefier dan m’n BB58, maar daardoor vind ik de iets grotere maat ook beter passen qua geheel.
De bracelet vind ik ook dik OK voor het klein uur dat ik 'm gedragen heb vooraleer het begon te jeuken en de strap er eens op moest Duidelijk wel een strap monster, deze!
Vindt ik ook de kast komt er mooier op uit dan op de bracelet.
Inderdaad, Ik gooi er ook van alles op en het stat hem allemaal goed. Toch ga ik wel telkens terug naar de bracelet. Ik vind hem ook helemaal niet zo erg.
Mooi!
Ben alleen even kwijt waarom ik getagd word…