Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Ow… ik heb gisteren op Insta een reactie achtergelaten bij je SPB143 shot. Iets over kerstboom versieren. :laughing::v:

1 like

Oh haha ja ik had de 2 namen nog niet aan elkaar gekoppeld :joy: Ligt aan mij, niet aan jou :sweat_smile:

2 likes

Schol ende santé! :beers:

11 likes

Helaas is de rubber band van de SPB149 veel te lang en sindsdien ben ik op zoek naar een andere band met een enigszins vergelijkbare kleur. Nu op Phoenix nato in admiralty grey. Beetje moeilijk te vangen op de foto, maar die kleur past er erg goed bij.

9 likes

Schitterende sun burst wijzerplaat en een 6R35 uurwerk dat boven verwachting nauwkeurig loopt.

8 likes

Omdat je soms zo verliefd op een horloge kan zijn, moet je jezelf gewoon soms dwingen om het eens af te doen en een tijdje een ander horloge te gaan dragen. Nu was dat geen probleem door een NA, maar wat ben ik blij dat deze na 1,5 week weer op de pols zit! :heart_eyes: :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Blijft echt een gaaf horloge!

13 likes

Ik draag mijn exemplaar op een heel erg aangename Hirsch rubberen band die best kort is. Aanrader!

10 likes

Is het geen Corona, zijn het wel de waterpokken…
Ach dan maar een vrije dag nemen met disney+

De Spb om gedaan voor wat bling :sunglasses:

12 likes

Wat dollen in de koffiebonen met de SPB143 :v:

11 likes

Waterpokken? Die zijn ook knap lastig! Beterschap!

2 likes

Even een crosspost hier… Mijn tweede SPB143 inmiddels.
De eerste had ik na een maandje weer doorverkocht. De spijt kwam vrij spoedig en dus weer eentje gevonden via het HF.

Deze zit nu al een tijd om de pols als daily en zal (denk ik) niet zo vlot vertrekken. Al is dat natuurlijk altijd een gevaarlijke uitspraak :smirk:

Hij loopt zo’n 6 sec negatief per dag wat ik prima acceptabel vind. Wellicht ooit eens laten reguleren als het mij gaat irriteren. De GS loopt dankzij de 9F verdraait accuraat!

11 likes

Terug even op leer

10 likes

Vandaag de SPB147 op een Erica’s MN strap, voor toolwatches eigenlijk het lekkerst om te dragen vind ik.

12 likes

10 likes

11 likes

13 likes

8 likes

Weekend! :beers:

Heel netjes!
Mijnes loopt ook nog steeds rond de +1,5 s/dag maar die is wel gelijk afgeregeld geweest geworden. Liep niet gelijk zo nauwkeurig heb ik me laten vertellen.

8 likes

Vorige eigenaar van mijn 143 had de band afgeknipt. Zag er op zich helemaal niet zo gek uit.

Mijn ‘alles moet origineel, compleet en onbeschadigd zijn’ dwangstoornis kwam er niet mee weg dus de afgeknipte band heb ik gelijk maar verkocht aan @Mier, die er volgens mij nog een hoop plezier van heeft! Heb zelf een nieuwe gekocht, want mijn pols kan 'm hebben. Vind ik.

Overigens blijf ik die blauwe 149 érg fris vinden! Twijfel, twijfel …
Maar niet op een NATO stoffen bandding, sorry. :wink:

4 likes