Klopt, Ermelo.
Om de hoek bij mij, Nunspeet.
Ik heb er wel 7 jaar op de camping gestaan, saxenheim, toendertijd de grootste camping van Nederland.
Grappig, zo veel mensen met een spb14x met een afwijking van 55 seconden. De mijne ook 2x 56 seconden te langzaam getest. Nu bij Seiko voor herstel.
Je zou zeggen, het is een in house movement dus dat zou wel goed geregeld zijn qua afstellen…. Aan de andere kant, ze poepen die movements er natuurlijk met honderden tegelijk uit. Een en al massa productie. De SPB187 die ik heb heeft nergens last van. Die heeft na een week een afwijking van 2,7 seconden. Dat vind ik erg netjes.
Heb wel eens gelezen dat ze bijna onafgesteld de fabriek uit komen. Nu gaat er een Seiko-persoon specifiek naar kijken en heb ik er vertrouwen in dat er een bevredigend resultaat uit komt.
Zal vast wel goedkomen!
Dat moet ik ook doen. Alleen nog een goed adres vinden om m in te leveren, het liefst in de buurt van of op de … Veluwe
1 van de oudste campings van Nederland…. Mooie omgeving zo tussen Nunspeet en Vierhouten.
Kom er regelmatig op de MTB…
SPB149 op admiralty grey Phoenix nato. Eindelijk een foto met goed licht kunnen maken die laat zien hoe goed dit bij elkaar past.
Heel fijn zo!!! Past inderdaad echt goed bij elkaar!
Absoluut, mooie combi!
Heb je wat anders op het oog, of gewoon minderen ?
Nog niet nog een beetje aan het denken.
Ik heb mijn creditcard ingeleverd bij mijn vrouw…
Liep een beetje uit de hand.
Haha dus je staat onder bewindvoering
Gewoon weer wat verkopen
Ja inderdaad…