Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Ben je 'm alweer zat ?
Of valt het mee…:grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

:joy:

Ik kijk altijd om me heen!
Maar er is echt weinig voorbij gekomen die deze kan wegduwen, ja … de 149. Die vind ik echt frisser. Ik heb vorige week ook even naar een blauwe TH Auquaracer zitten staren, die moet ik eerst maar eens in het echt bekijken. Lijkt me ook wel een waardig concurrent.

2 likes

Een Oris Divers 65 lijkt me ook wel wat voor jou. Niet om te vervangen, maar meer voor erbij. Er staat een hele mooi Glow in het blauwe gedeelte.

Ingewikkeld.

Iedere ochtend de “welke draag ik vandaag?” stress, pfff. Maar goed, die Oris … ik vind hem prachtig maar ik zou deze uitvoering niet snel kopen. Als het een Oris zou worden dan liever een Propilot chrono ofzo. De ‘Divers’ hooguit met de donkerblauwe wijzerplaat, op staal.

1 like

:joy: gewoon een schema opstellen en je er strak aan houden. Scheelt je weer een hoop stress. :joy:

Ja, ook erg fijn! :ok_hand:

1 like

Ingewikkeld.

Maar toch niet fijn genoeg om de 143 uit het nest te drukken. Ik vind deze Seiko wel echt veel waard voor 't geld, zie voor hetzelfde bedrag maar een leuk alternatief te vinden. De TH waar mijn oog op was gevallen was qua prijs al 2x wat ik voor de Seiko kan vragen. Krijg je dan ‘meer’ horloge? Welnee, hooguit een wat beter afgesteld uurwerk maar verder vergelijkbaar.

Ja, dat ben ik zeker met je eens. Het is echt super gaaf dat ik na twee jaar eindelijk mijn Oris heb kunnen vinden en aanschaffen, maar mocht ik nu alles weg moeten doen en ik mag er maar eentje bewaren… dan zal dat de143 zijn. Die heeft op een of andere manier alles wat ik zoek in een horloge.

1 like

Dat heeft in mijn situatie geen zin, dan gaat het pas echt uit de hand lopen…:joy:

1 like

Zo lang het maar bij denken blijft Sjaak…:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik zoek eingelijk een blijvertje :sweat_smile:

1 like

Gelukkig heb ik alleen maar blijvertjes…:joy:

1 like

Hahahaha ik snap je…
Maar zij heeft geen gat in haar hand.

1 like

18 likes

14 likes

Strapcode er even af, originele rubber erop.
Klaar voor 28 graden en :desert_island:

10 likes

Lekkere vakantie gewenst :ok_hand:

1 like

Fijne vakantie!

1 like

Bij bekende Duitse webshop een 143 op de kop kunnen tikken voor € 912,-. Vond het een nette prijs en deze stond al een tijdje op de verlanglijst, dus klap erop gegeven.
Strapcode Oyster erop en klaar.
De voorpret is begonnen! En die foto van @JuKo helpt aardig :+1:t2:

9 likes

Knap!!

1 like

Proost!

5 likes