Houdt de juwelier hem voor je apart? Dat zou wel tof zijn.
Yep! #mustardnatogang ftw!
Heb hem zojuist op MP gezet. We gaan het zien.
Heb het ze niet gevraagd, maar ze hebben hem al een tijdje liggen denk ik, dus verwacht dat ze hem straks ook nog wel hebben.
Ik draag dit horloge te weinig maar als ik hem weer een dagje om heb, ben ik er altijd weer erg blij mee.

Nu weer op de OEM-rubberband. Ietwat lang maar draagt toch ook wel weer erg prettig.
Heb jij geen last van die sluiting? Bij mij prikte die op onacceptabele wijze in mijn pols. Ik heb hem teruggestuurd en nu op nato of staal.
Nee, ik vind hem prima zitten maar draag hem ook niet erg strak om de pols. Wellicht dat dat het is. Ik vind de stalen band weer helemaal niks. Die heb ik er hooguit een uurtje op gehad en Nato staat altijd erg leuk maar vind ik een stuk minder comfortabel.
Typisch hoe persoonlijk dat toch is he! Het blijft hoe dan ook een prettig horloge.
Dat zeker! Lekker formaat en kan echt alle banden hebben.
ik heb hetzelfde, die rubber band is een oncomfortabel ding, veel te dik de gesp irriteert mijn pols en de keeper heb ik licht geschuurd om de hoeken minder scherp te maken.
nu een wafelstrap van uncleseiko.com of een oyster van uncleseiko.com erop
de stalen band is het mooiste en draagt fijn.
Ja daar had ik ook verschillende keren last van.
De aanhouder wint!
Hebben hier mensen de SPB143 al eens besteld bij Ölfert? Vraag me af of die met lume op 3u komt of zonder… Had de vraag eerder deze week gesteld via de website maar geen respons.
Zijn die dingen eenvoudig terug te zenden indien niet juist?
Daar weet ik alles van. Heb hem afgelopen week ontvangen en komt inderdaad met lume op 3 uur.
Terugsturen kost je 12 euro. Ik kreeg wel een link om retour te melden, maar hiermee kon je enkel retour sturen binnen Duitsland.
Hmm is natuurlijk niet veel geld op het totaalbedrag maar zou fijn zijn als je op voorhand wist wat je krijgt.
Ga er maar van uit dat je er een krijgt met de lume op 3; de modellen zonder zijn al weer relatief oud en een bedrijf als Olfert zal weinig oude voorraad hebben, denk ik zo.
Als je er een zonder lume op 3 wilt of heel goed zoeken bij (kleinere) dealers, of tweedehands een op de kop tikken natuurlijk. Scheelt ook nog wel een paar centen, zolang je niet per se de eerste eigenaar wilt zijn.
Vrees ik idd ook voor. Ik houd de occasies al even in het oog.
Ik zou ook marktplaats en Chrono24 in de gaten houden.
Uiteraard ook de vraag hoeveel het gebrek aan lume op 3 je waard is. Voor het geld dat je bij
Olfert kwijt bent aan een nieuwe zit je al niet zo heel ver van tweedehands prijzen.
Volgens mij postte iemand een paar dagen geleden nog een 143 met nog de oude ISO certificering bij een AD in Zutphen.
Edit:
Gevonden! Het was @NilsW.
Maar die zocht er zelf ook eentje.