Seiko SPB14X Only (Deel 1)

13 likes

Grijff in Zutphen ligt er nog 1 voor 1250 inderdaad.

2 likes

1 in de etalage, misschien hebben ze er nog wel meer op voorraad…

@Hazen zie je dit? :point_up:

Dat is gelijk een leuk uitje. Zutphen is een leuke stad!

Ik lees het inderdaad, thx! Is wel aan de verkeerde kant van NL voor mij (woon in regio Antwerpen) en ik hoop eentje te scoren sub €1000. Veeleisend maar goed, ik ben dan ook aankoper van beroep. :slight_smile:

Dat is te doen, maar dan niet nieuw denk ik.
Dan blijft het goed het verkoopgedeelte in de gaten houden :+1:

Even bellen van te voren over de prijs enz enz. Als aankoper moet dat wel lukken toch? Ook even vertellen dat je speciaal uit Antwerpen komt en dat de benzine ook niet gratis is bla bla bla. En als daar nog een oude versie ligt, ik denk dat hij ook wel van zijn voorraad af wilt?

Vaak krijg je er standaard al wel 10% af. Met een goed verhaal moet het wel lukken om er iets meer af te krijgen?

Zou zeker lukken maar ik heb geduld. 2 Uur rijden (enkel) is me wat te gek.
Er zal wel iets op m’n pad komen.

2 likes

Je weet nooit hoe de hazen lopen :slightly_smiling_face:

Ik ben in ieder geval onder de indruk van de SPB, ook als wisselaar binnen een collectie :ok_hand:

12 likes

Kiezen die niet altijd het hazenpad? :smiley:

2 likes

Ze zijn weer in stock

4 likes

Woohoo!
Zuludiver heeft ze ook. Een collega had daar besteld. Het is echt exact dezelfde strap alleen dan heel veel duurder hahaha.

Als je in de gelegenheid bent tzt zou ik wel een vergelijkingsfoto willen zien :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik heb er nu ook een paar op Ali besteld, zal ik hier ook wel even delen.

2 likes

Het enige verschil is het merknaampje in de buckle. Verder voelen ze precies hetzelfde aan hahaha, waren even lang, dus wij hadden zwaar het vermoeden dat het uit dezelfde fabriek kwam.

1 like

Haha, thanks! Ik had het vanochtend al gezien en besteld :sunglasses:

Kunnen we al een Mustard Nato Gang meeting gaan houden??? :grin: Ik denk dat CNS een fotootje daarvan wel kan waarderen.

1 like

Ik ben echt te happy met de Uncle Seiko bracelet die ik heb maar ik zou mee kunnen doen want ook hier in huis :slightly_smiling_face:

1 like

Andere straps of bracelets zijn inderdaad wel fijner, maar zo af en toe is die gele strap wel heel erg leuk. Mocht het ooit tot een meeting komen, dan heb ik al allerlei foto-ideeën :laughing:

Haha I’m in

1 like