Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Daar hebben die van mij gelukkig geen last van. Hopelijk blijft dat zo en gaan ze die van jou niet achterna.

Hij had een paar mm dunner mogen zijn maar verder is hij goed. Ik stoor mij hier minder aan dan de duikersextensie en rammel :sweat_smile:

2 likes

Wil je eens een foto maken waar je de ruimte tussen sluiting en band ziet? Het lijkt nog steeds vrij fors, het ziet er dan niet echt als een geheel uit.

Op de eerste foto lijkt het wel best keurig, zie je niet dat er zoveel ruimte tussen zit.

Ik krijg het er lastig op maar hij is vrij fors, forser dan het orgineel. Voor mij net acceptabel. Hij had een paar m dunner moeten zijn dan was hij perfect.

Thanks!
Het valt reuze mee inderdaad, maar zou zelf dan toch liever kiezen voor de wat rammelende sluiting.

1 like

Kan ik mij ook iets bij voorstellen, net waar je voorkeur ligt. Zie deze ook nog, 2mm dunner denk dat die beter past.

2 likes

:+1: Super combinatie. Veel plezier met je 149!

1 like

@Drebin deze ook nog besteld want had geen rust over de paar mm (ben echt verpest door dit forum) en als je hem wilt vervangen is die perfect.

2 likes

Prachtig

Hier mijn SBP147…

Staat op de nominatie om te vertrekken ! :blush::grimacing::sweat_smile:

10 likes

Is hier iemand die weet waar de SPB149 nog te verkrijgen is?

Zit hier geen ruimte tussen de sluiting en de band dan? Heb je wat betere foto’s?

Oh en welke is het dan precies :innocent:

1 like

Hoe vind je de San Martin? Ik zie ze veel langskomen de laatste tijd!

1 like

Daar is ie dan!

Echt een next level Seiko duiker :smiley: Ik vergelijk met mijn SKX’en en monster van lang geleden. Dit is toch wel wat anders! Die subtiele blauwe sunburst, afwerking van de kast, klikken van de bezel… prachtig. Enkel het inschroeven van de kroon gaat wat schurend en stroef. Topper verder :sunglasses:

29 likes

Echt veel waar voor je geld, ik denk onder de €200 niet veel beters te koop…

2 likes

Echt een stuk beter nog.

Deze om precies te zijn: https://www.strapcode.com/collections/divers-clasp/products/parts-nt-clasp-020b

1 like

Met een 10 tal keer de kroon open en dicht draaien is ie soepel :wink:

1 like

Staan er genoeg te koop op Chrono24, ook voor normale prijzen.

Ik vind ze erg tof, vind het echt een fantastisch horloge. Maar voorlopig blijf ik de oude dragen.

25 likes

Ahja dat is inderdaad een stuk beter, nice