Het aanbod op chrono is redelijk ruk. Een hoop buiten de EU die wel een advertentie hebben staan maar niet op voorraad. Binnen de EU zijn ze of gereserveerd, of het is een particuliere verkoper die een dikke premium vraagt…
Heb je Solojapan (Magi) al geprobeerd?
Ik heb die van mij bij Paul gekocht (@vierport), misschien dat hij nog eentje kan vinden. Vragen staat vrij he
Juwelier hier in de buurt had er onlangs nog 1. Gaf ook nog eens 10% korting. De buurt is dan wel in BE voor mij
Is die op zn achterhoofd gevallen haha korting voor dit horloge zijn nergens meer verkrijgbaar (grijze markt na)
Haha misschien was dat enkel voor mij gezien de goede band ermee🤷🏽♂️
Misschien moet ik hem dan toch kopen
Hier is hem:
Heel mooi. Wat is de productcode ?..
Haha, dit is het horloge waar ze allemaal op gebaseerd zijn.
62MAS
Dang wat is die vet. De re-edition (SLA017) is ook heeeeurlijk
Nice! Nieuwe aanwinst?
Hoe vergelijkt dat nu met de spb14x? Is deze nou veel dikker?
Even een paar nieuwe bandjes proberen. De nato al even omgehad, maar voor de tropic strap moet ik eerst dunnere springbars hebben .
Mooie nato! Wordt ie niet te dik erdoor?
Viel me heel erg mee bij een normale nato, maar dit is ook nog eens een single pass nato. Zoals je kunt zien zweeft het horloge ook niet boven de pols, zoals sommige andere horloges dat doen bij een nato. Ik was aangenaam verrast!
Staat hem goed! Is dit een Chevron van Crown & Buckle?
Daar zat ik eerst naar te kijken, maar leek me toch wel wat duur. Met verzendkosten erbij kom je daar al op 50 dollar uit. Dat is behoorlijk wat geld voor een NATO vond ik. Deze komt dus lekker nu cheapest NATO vandaan.
Dat valt best mee inderdaad! De oem rubber strap is mooi, maar nogal lang en hij valt net te smal of te los voor mij. Dus ik moet nog een geschikte strap vinden want zonder goeie strap zal hij rap weer buiten moeten…