Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Ja, die verzendkosten van C&B zijn echt belachelijk. Jammer dat NL in dat kleine rijtje landen staat waar dat voor geldt. Ik heb er eentje en dat is wel een echt goede band, maar door die verzendkosten doe ik het nu niet meer. Die van cheapestnatostraps lijkt niks mis mee. Ik krijg ze echter nooit echt lekker passend.

1 like

Deze single pass nato is helemaal op maat te maken (zonder knippen). Kun je hier wel een beetje zien denk ik:

Allicht bij deze wel?

2 likes

Ziet er goed uit, zelfde idee als die Chevrons inderdaad. Ik zal me er eens in verdiepen, bedankt :+1::blush:

1 like

Weet niet meer? Meen vergelijkbaar

1 like

Die is ongeveer gelijk qua maat.

21 likes

Ton-sur-Ton, trui, bandje :ok_hand:

1 like

Ik twijfel nog steeds tussen de SPB143J1 en de SPB149J1. De 149 heeft naar mijn mening een mooiere kleur wijzerplaat (diep/donkerblauw) én limited edition, maar de goudkleuroge secondewijzer lijkt me teveel in het ook springen. Misschien valt het in het echt mee – moeilijk te beoordelen van foto’s.

Mocht de 149 tegenvallen, verwachten jullie dat de 149 weer makkelijk te verkopen zou zijn?

De gouden secondewijzer valt veel minder op tijdens het dragen
Op macrofotos wellicht te aanwezig maar in real life gewoon subtiel

1 like

Ik denk alleen dat het redelijk lastig is de 149 nog te kunnen krijgen.

Bedankt voor jullie perspectief. Ik ga de sprong wagen. :see_no_evil: En dan mag ik niks meer kopen het komende jaar 2021.

HF is de gevaarlijkste plek op aarde voor je portemonnee.

1 like

Er zijn toch 35.000 van die 149 gemaakt?

11000 Lijkt me, 5500 SPB en 5500 SBDC.

Zeker niet makkelijk, maar er was nog een juwelier die hem aanbood. Zelfs SPB199J1 is nog via een aantal juweliers in NL te verkrijgen.

De SPB149 is deze week bijna niet van mijn pols geweest. Vanmiddag toch maar even een wissel gedaan, maar niet voordat ik even een fotootje had geschoten.

15 likes

Even wat combis bij elkaar.

15 likes

Klopt dit wel? Het zijn toch 2 verschillende benamingen voor hetzelfde horloge?

Ik heb het nog niet in de product details gecontroleerd, maar gelimiteerde oplages zijn per productnummer. Zo heb ik zelf een SBDC059 die gelimiteerd is op 1000 stuks terwijl de Europese variant SPB081 gelimiteerd is op 2018 stuks.

Ze worden dus als 2 aparte producten behandeld.

2 likes

In dat geval ben ik eigenlijk best wel benieuwd welke variant iedereen heeft, de SPB of de SBDC?
Een polletje dan maar?

• De SPB variant
  • De SBDC variant

0 stemmers

Ze zijn hetzelfde. Dus ik heb ze allebei

1 like