Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Wat is er oneens aan? Vind de afwerking van een turtle niet heel bijzonder namelijk.

Oh wacht, je doelde op de Turtle. Ik keek naar het plaatje en dacht dat je de SBDC05x beter dan de SPB14X bedoelde haha…

Dan eens :wink:

1 like

Zo, hij is binnen. Grote blij!
Nu nog even wachten op de bandjes.

15 likes

Yep! Zou ik doen!

@Petteflet eens?

2 likes

Ja tuurlijk, doen! :ok_hand:

2 likes

Titel aangepast!

Gelijk maar een plaatje voor de sfeer:

11 likes

Kan iemand mij vertellen op deze band ook op een SPB147 gaat passen.

Als ik me niet vergis was er iets met de endlinks oid waardoor dit niet ging icm de sprinbars (ofzo). De originele band van dat horloge past dan weer wel.

1 like

Gaat niet passen. Want de fat springbars passen er niet doorheen. Je krijgt dus een gat tussen endlink en kast.

De OEM bracelet van de SBDC053 past wel. Heb hem zelf ook.

8 likes

Bedankt voor je reactie, heb al op eBay zitten kijken maar zag er geen staan. Beetje in het oog houden dan maar, waarschijnlijk ga ik rubber toch prettiger vinden.

Ik heb deze gekocht, bij deze verkoper.

Klik

1 like

Ziet er goed uit! :ok_hand:t2: Wat is precies het verschil met de band van de 143, 145 en 149?

De middelste links zijn vlak, bij de SPB14X bracelet is deze ook wat boller. Verder niet heel veel verschil.

1 like

Sommige passen wel, deze heeft rechte endlinks, zou even mailen met ze. Denk dat het alleen niet mooi staat omdat hij niet mooi aansluit.

Heb ook wat contact gehad met strapcode over verschillende banden en een bepaald type past wel op de SPB maar is er niet voor gemaakt.

1 like

Hopelijk niet teveel offtopic: Weet iemand een NL shop (of in ieder geval een shop zonder 20 euro verzendkosten) waar fat springbars en skinny fat springbars te koop zijn?

1 like

Is dit wat voor je?? Ze gaan alleen wel per tien stuks, maar alle maten en diktes, komen vanaf Cyprus maar had ze razendsnel in huis :+1:t2:

2 likes

@vicboemtik

Amerikaans, maar 2,95$ verzendkosten

1 like

Top, thanks heren!

1 like

't ding kan alles hebben

16 likes

15 likes