Seiko SRP773 on leather

Ik wil de ‘Blue Turtle’ op leer gaan dragen. Zoektocht naar een cognac bandje is begonnen…

Na een kijk in mijn bandendoosje wel een Hirsch Rally band gevonden en gepast.

Ik vind de uitstraling op leer Top! benieuwd wat jullie vinden:

1 like

Persoonlijk vind ik deze combo niet zo 100% geslaagd … smaken en kleuren hé :wink:

Sorry maar voor mij een vreemde combo. Persoonlijk zou ik voor een andere kleurstelling gaan.

Lekker op een Hirsch Liberty mikken.

Hier op een SHZH53

2 likes

Rally strap op een duiker ?
Als een zeehond die auto rijdt.


Tis even wennen :smile:

5 likes

Een rally-band op een duiker?

edit: boetje was me net voor…

1 like

2 likes

Mijn beste,

Rally - Duiker is een niet zo voor de hand liggende keuze.
Of liever gezegd, voor de pols!!
Desalniettemin:
Kies je eigen weg kies je eigen spel en geniet van elk moment. :four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Smaken verschillen inderdaad, ik vind hem wel geslaagd.

Enne…kan best hoor…:slight_smile: Al is dit een rubber rally

Ik vind het ook niet echt geslaagd. Sowieso rally niet op een duiker. Maar op deze vind ik leer denk ik uberhaubt niet erg mooi…

Ik vind 'm wel mooi, dat donkere leer gaat wel lekker samen met de heldere kast! Niets meer aan doen :wink:

Nee sorry dit is ook niet mijn cup of tea… Sowieso een duiker op leer heeft niet mijn voorkeur, daarnaast vind ik de Turtle ook op rubber niet echt geslaagd.

Ik zou ( puur persoonlijk ) origineel staal doen of een Strap Code Beads of Rice

Dan doe je hem op een Hirsch Robby, ik vind hem top:

1 like

Nieuw bandje binnen…


Voor mij een blijvertje :ok_hand:

3 likes

De kornuiten van Fleerwood Mac riepen het al, “Go YourOwn Way”, maar het voelt bij mij niet aan als een geslaagde combo. Maar het moet jou geen ruk uitmaken wat ik vind :wink:

1 like

De 6309 7040 ziet toch geen water meer dus die zit op leer. Ik vind de je turtle op leer een geslaagde combinatie!

2 likes

Nieuwe band! Vintage Blue

1 like