Seiko SRP789K1 Echtheid

Heb nog nooit zo’n fake turtle hier langs zien komen. En anders zou ik daar wel op reageren. :thinking: Hopelijk kan je een oplossing vinden met de verkoper.

2 likes

Daar kan je vergif op innemen! :joy:

2 likes

Jammer van je centen.

Tegenwoordig beter maar even gaan kijken, en in je handen houden.

En als ze dat niet willen, omdat ze haast hebben met de verkoop of zo, of ze wonen te ver weg, lekker niet doen dan.

Kan ook zonder advertentie verkocht zijn.
Als dit inderdaad via het forum is verkocht dan is dat extra zuur. En zou wat mij betreft een sanctie mogen hebben. Maar ja.moet er ook opzet bewezen zijn.

Zeker. Maar elders in het Seiko topic ofzo nog nooit gezien ook. Ik gok dat die verkoper dat gewoon zegt om te doen alsof zn neus bloed en te doen alsof hij niet wist dat hij fake was en hij hem op wish besteld had om met winst op MP te flippen. Daarom ben ik wel benieuwd naar een link naar de advertentie.

2 likes

Die is helaas al weg.

Ik heb de advertentie ook gezien en gelezen…vraagprijs was € 90,00 en volgens mij stond er zelfs in dat het een replica betrof, juist vanwege die NH35 opdruk op de wijzerplaat…

Maar hij vroeg expliciet of het horloge origineel was.
Dat doe je niet als er bijstaat dat het een replica is.

1 like

Snap ik, jammer dat de advertentie ook.niet meer te achterhalen is. Maar als de vraagprijs € 90,00 is en er wordt melding van gemaakt in advertentie…

Tegenwoordig met die wish modellen, als de prijs te mooi is, dan moet er een lampje gaan branden.

1 like

Zal toch een andere advertentie geweest zijn.
Als er stond dat het een fake was dan had @Marck hem niet gekocht :slight_smile:

1 like

Verdomme dat is zuur man. Wat een natnekken heb je toch rondlopen op deze aardkloot.

Zeker geen 90. Vraagprijs was 250,ik heb er 230 voor betaald

Dan hebben er meerdere tegelijk op gestaan, deze was € 90,00 incl. doos en papieren

1 like

Helemaal eens, maar de prijs was goed maar wel aannemelijk vind ik. De verkoper geeft ook aan dat hij deze en een SKX voor 500 euro gekocht heeft ooit.

Heb je een melding gedaan bij marktplaats?

Niet dat dat enige zin heeft.

Ik zal even het verhaal updaten en uitgebreider vertellen.

Ik heb het horloge gekocht op Marktplaats voor 230 euro exclusief verzendkosten. Dit is mijns inziens geen alarmbel. De verkoper heeft mij netjes te woord gestaan, op mijn vraag over echtheid verzekerd dat het een echte versie was en vervolgens hebben we de deal rondgemaakt. De verkoper heeft ook 76 positieve beoordelingen op Marktplaats.

Ik heb gister natuurlijk ook contact gezocht met de verkoper en aangegeven dat het in mijn ogen om een fake gaat. In overleg ook hier de foto’s geplaatst zodat het geen welles/nietes spel gaat worden, nu is er in ieder geval de bevestiging voor mij dat het om een nep exemplaar gaat. De verkoper geeft aan het horloge ooit van iemand op het forum gekocht te hebben in een set met een SKX, voor 500. De verkoper hier zou Jan Geluk heten? In ieder geval geloof ik dat het niet de intentie was van de verkoper om mij op te lichten.

Ik heb daarop vanochtend aan de verkoper aangegeven dat ik graag mijn geld terug wil en hij de verzendkosten mag houden. Ik zal dan het horloge retourneren op mijn kosten. Nu even zijn reactie afwachten.

2 likes

Ik hoop voor je dat hij het terug neemt.

En ja, ik denk dat we het allemaal wel eens meegemaakt hebben.

1 like

Wie? :face_with_raised_eyebrow: Ik vind het maar een raar verhaal. Ik hoop dat het goed komt voor je.

Inmiddels is diegene die het horloge verkocht heeft aan de verkoper op marktplaats gevonden. De verkoper wil mij best terugbetalen, maar pas als hij het geld heeft van de ander.

Daar ben ik het natuurlijk niet mee eens.

2 likes