Terecht. Jouw koop staat los van voorgaande koop.
Overigens zou ik de verkoper aanraden zijn verhaal ook met @jur te delen als verkoop van de fake via het forum is gegaan. Ik neem tenminste aan dat op verkoop van een fake een ban oplevert. Uiteraard na hoor en wederhoor.
Eens. Maar dat mag de verkoper zelf initiƫren. Ik krijg daar onvoldoende hoogte van hoe dat gelopen is.
Ik snuffel zelf nog wel eens op de site van Wish en daar zijn soms ook āechteā Seikoās te koop voor een zacht prijsje zullen we maar zeggen. Voor iemand die niet veel verstand heeft van horloges is echtheid vaak moeilijk te beoordelen. Er zijn zelfs exemplaren die mij ook voor de gek houden. Uitkijken dus.
Ze gebruiken soms ook fotos van echte. Dus dan is wat je krjigt anders dan wat op de foto staat dat je koopt.
Aan de andere kant als er nu een lid beschuldigd wordt door de andere partij is een heads up richting die persoon weer netjes? Lastig, lastig.
Ik heb die persoon zijn gegevens helaas nog niet. Wel heb ik de gebruikersnaam van mijn verkoper. Maar ik wil het samen oplossen voor ik überhaupt zijn naam bekend maak⦠Wel zo netjes.
Bekend maken lijkt mij ook niet de bedoeling⦠Anyway, sterkte met afhandeling.
Zou de naam toch niet zomaar bekend maken. Grote vraag is of het horloge daadwerkelijk via het forum werd aangeboden aan de verkoper. Zoja @Jur contacteren en alles doorspelen. Hij zal dan wel de gepaste maatregelen nemen.
Indien het effectief via het forum verkocht werd hoop ik wel dat er niet nog meer mensen benadeeld werden met andere horloges.
Hoop dat je je geld terug krijg.
Update, ik heb zojuist aangifte gedaan en Jur een berichtje gestuurd omdat de verkoper ook lid is op HF. De persoon weigert mee te werken aan een oplossing dus ik zag geen andere oplossing.
Ach, eerste en laatste horloge dat ik koop op Marktplaats en niet persoonlijk ga ophalen. Dure maar wijze les.
Als hij hier lid is dan moet je gewoon vertellen wie het is.
Oprotten met oplichters!
Nee ik doe het liever netjes via Jurā¦
Aangifte bij de politie?
Ik hoop dat al zān horloges een bezoekje krijgen van een neodymium magneet
Degene die aan jou verkocht zit op HF, en hij zegt dat hij het van andere HFāer heeft?
Zit inderdaad op HF maar het verhaal waar hij het vandaan heeft blijft hij onduidelijk over.
Ja. Op basis van misleiding/oplichting.
Ik hoop dat de politie dit serieus oppakt. Maar ik vrees van niet. Geen tijd en geld.
Dit topic is gesloten en opgepakt door beheer. Ts heeft zeer netjes gehandeld door geen namen te noemen en daarmee ook voldaan aan de forumregels. .
Zodra eea is opgelost meld ik mij.
Jur