Seiko veiling catawiki

Catawiki is weer wat verder gedaald in aanzien…als dat al mogelijk was.

Nrs 33 en 146 zijn duikers met lelijke aftermarket dial met groene markers. Die 6309 7290 zou bovendien uit 1976 zijn. Knap aangezien die pas vanaf 1982 zijn geproduceerd. En nog 125 euro vragen ook.

Nr 175 is echter een goede deal als die op minder dan 400 komt. De wijzers zijn echter niet de juiste; heel iel, moeten dus vervangen worden maar dan ben je voor minder dan 500 klaar. Tip wat mij betreft

Ik ben bang dat Nr. 175 veel meer gaat opbrengen dan €400,00.

Catawiki kan er zelf niet echt veel aan doen. Zoals bij bijna alle veilingen is het toch wat de gek ervoor geeft?

Wijzers van die Turtle kloppen inderdaad niet maar dat zal voor de uiteindelijke prijs niet veel uitmaken denk ik

Daar heb je een punt. Het maakt ook niks uit tov veiling op eBay.

Vind wel dat de juiste info moeten worden verstrekt als iets niet origineel is.

Het aanbod is de laatste tijd gigantisch toegenomen volgens mij, als ik alleen al kijk hoeveel veilingen er worden gestart.
Eerst was dat 1 horlogeveiling in de week, dus het is begrijpelijk dat het langer duurt voordat een kavel goedgekeurd wordt.
Maar als het aanbod nu nog steeds blijft groeien worden de wachttijden ook steeds langer dan lijkt het me dat 2 veilingmeesters niet meer genoeg zijn.

Dat ben ik met je eens, denk dat veel opkopers die informatie ook niet weten…

Om even een beeld te scheppen: wekelijks worden er rond de 800/900 horloge bij ons aangeboden voor enkel de reguliere veiling. Wat je zegt over mij en mijn collega klopt natuurlijk helemaal, maar gelukkig wordt het team als het goed is over niet al te lang aangevuld.

1 like

Catawiki ligt er al een tijdje uit ook trouwens…