Seiko's eerste duiker

Altijd leuk als een pakketje wordt afgeleverd😀
Ontzettend blij met deze 6217 en helemaal origineel op de band na. De serie seiko duikers begint langzaamaan vorm te krijgen😉

18 likes

Dat is een hele mooie 62mas! Veel.plezier ermee.

1 like

Wat een mooie vintage! Geniet ervan.

1 like

Dat vraagt om een overzicht/tussenstand foto :wink:

1 like

Ga ik binnenkort regelen😉

1 like

+1 Kom maar op met die collectiefoto! :smile: OT: heel mooi! Een super aanwinst! Gefeliciteerd!

1 like

Mijn beste,

Een prachtige Seiko, welke zich in alle opzichten kan verheugen in een warme belangstelling!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Echt een fantastische klok, moeilijk te krijgen vooral in originele staat en voor een leuke prijs.

1 like

Jeeeutje, wat een gaaf ding! Waar heb je die vandaan als ik vragen mag? :wink:

1 like

Heel mooi vintage ding met een fantastische uitstraling!

1 like

Klasse! Veel plezier er mee

1 like

Helaas is een leuke prijs niet (meer) mogelijk. Maar liever geld rond mijn pols dan op de bank😉 En het voordeel van dit soort horloges is dat de waarde redelijk gelijk blijft of zelfs stijgt mocht ik ooit dit horloge moeten verkopen…God verbiede het😔

Hoogste bieder op EBay… Eindelijk! Jaartje in de gaten gehouden en vaak geboden maar soms te duur of net misgegrepen. Moest echt de juiste zijn qua originaliteit.

2 likes

Wow! Nog nooit gezien! :sunglasses:

1 like

Lekker dan! Dit is wel een van mijn grails! Ben benieuwd wat je nog meer hebt :smile:

1 like

+1, wat een horloge de 62mas! Ben ook wel benieuwd naar de andere leden van de collectie :grin:

1 like

Goed bezig!

1 like

Kijk, dat zijn nou de echt mooie klassiekers. Niets meer aan doen, lekker origineel houden. Ik ben toch wel heel benieuwd naar jouw verdere collectie en wat de volgende Seiko-duiker dan zou moeten zijn.

Eric

2 likes

Echt een topper! Gefeliciteerd met je aanwinst. Je hebt er wel oog voor :sunny:

1 like

Dank je @EricPP.
Op zich ben ik al tevreden, maar ik hou mezelf ook voor de gek als ik dat zeg.

Denk dat een 6105-8000/9 de volgende gaat worden, maar eerst maar even genieten van de huidige collectie. Een mooie 6309-729B (eerste oranje standard Seiko duiker) mag ook nog. Maar vanaf en zeker na de 7002 serie hoef ik ze niet allemaal te hebben. Heb wel een aantal skx-en, paar Sawtooths en Samurais, een oranje Sumo, oranje Bullit en een Stargate.

De prof. duikers uit de jaren '60/'70 zijn onbetaalbaar; maar wellicht nog een MM300 qua moderne duikers.

Ik zal wat meer foto’s in een ander topic openen later…:wink: