Selecteren en quoten op een android gsm

Ja, met opera lukt het wel

1 like

Geen dual simmā€¦ :confused:
Verder idd zoals Stevie al zei: ā€œit just worksā€ :+1:

1 like

Morning all,

Alternatieven tot zover dus

  • Samsung browser (voor de Samsung users)
  • Opera
  • Chrome in desktop mode

Top, iig de functionaliteit weer terug, thanks all!:+1:

@Jurgen, ter info.

2 likes

Ik had er ook al last van. Ik dacht dat ik zelf een wijziging had doorgevoerd ofzo. :blush:

Gelukkig ligt het deze keer niet aan mij. :slight_smile:

2 likes

Zelf heb ik hier ook problemen mee. Is er misschien iemand die weet vanaf wanneer dit probleem speelt. Misschien eens kijken of er toen een software update is geweest.

Top dat je hiernaar wil kijken Jurgen. Ik ben lid sinds 29 april en heb het probleem de eerste 2 - 4 weken sowiewo niet gehad.

@ThaPapper fijn dat jij het heft (wel) in handen hebt genomen!

1 like

@Chopin, ik ben al heel blij dat er in een oogwenk meerdere mensen hebben gereageerd en geholpen, toont toch weer de juiste mentaliteit voor zoā€™n leuk forum! :+1:

1 like

@Jurgen en alle anderen,

Het zit in de versie van Chrome voor Android. Ik heb de laatste update van Chrome verwijderd, waarna de originele versie (die met de Android besturingssoftware was mee-geĆÆnstalleerd) blijft staan. Die versie is in mijn geval van ongeveer 17 weken geleden en werkt wel.

Mijn versie:

2 likes

Wat betreft de forum software was er geen update geweest. Chrome is dus de boosdoener.

Op basis hiervan Chrome weer terug gezet naar de fabrieksversie en ik kan weer quoten.

Bedankt, @ThaPapper

3 likes

This is a win in my book.

@ThaPapper Christiaan, bedankt!

3 likes

Zo is het maar net.

2 likes

Everybody happy, helemaal goed.:+1:

1 like

Kloten deed ik sowieso wel, maar nu komt het ook weer zo over. :thumbsup:

2 likes

Hahaha

Zo is het maar net. Mooi dat alles 't weer dut onniedah :thumbsup:

1 like

Ik blijf chrome gewoon updaten. Mocht het quoten weer gaan werken bij volgende updates, dan meldt ik dat.

@Jurgen
Het kan ook zijn dat de forumsoftware toch aangepast moet worden naar de nieuwere chrome/safari/ie/etcā€¦ Ontwikkelen staan niet stil.

3 likes

Dat was de nog missende link in het verhaal, super dank je wel!:+1:

1 like

Bij mij is het probleem helaas weer terug.

Terugzetten naar fabriekssettings heeft in eerste instantie geholpen - waarvoor nogmaals dank! -
maar nu gebeurt weer precies hetzelfde als hiervoor.

Misschien meer een vraag voor een Android forum maar moet ik nu telkens opnieuw de updates van Chrome verwijderen?

EDIT: geswitcht naar de Samsung browser; kan ook natuurlijkā€¦

1 like

Ik heb automatisch updaten uitgezet, dan voorkom je dat.

2 likes

Dit is idd de manier, bij mij blijft hij dus de originele versie en het quoten werkt nog steeds. Extra voordeeltje is dat het appje dus ook klein blijft en mā€™n GSM lekker snel.
Ik doe dit derhalve met veel Google apps.

Nadeel is niet de laatste mogelijkheden hebben maar heb niet het gevoel dat ik daarmee veel misā€¦:blush:

1 like