Selecteren en quoten op een android gsm

Dat wilde ik eigenlijk voorkomen maar waarschijnlijk heb ik er weinig last van. Moet zeggen dat de Samsung browser het ook goed doet so far.

Bedankt allebei!

1 like

Ik zit nu op Chrome versie 59.0.3071.125, update van 29 juni 2017, nog steeds hetzelfde probleem.

1 like

Dank je wel voor de info Mathieu.

1 like

Famous last words :grin:

2 likes

Bij mij, als je in de Chrome app even naar de ā€˜desktopā€™ versie switched in het menu, werkt het quoten / selecteren wel.
Ik gebruik Chrome Dev btw.

2 likes

Jep, dat was al even bekend, maar niet veel mensen willen steeds switchen, maar ik doe het wel op die manier in ieder geval. Zo vaak quote ik nu ook weer niet.

2 likes

Nieuwe versie chrome (60) vandaag, nog geen succesā€¦

1 like

Zonde, lijkt wel of er een functionaliteit gewoon is weggevallen?

Bedankt voor het rapporteren iig! :+1:

1 like

Nou ja, weet ik niet. ā€œciteerā€ komt steeds tevoorschijn maar wordt overruled door het kopiĆ«ren / plakken scriptje van Android zelf.

Ik vermoed dat er toch een forum software update gedaan zou moeten worden om dat scriptje op deze site specifiek uit te schakelen.

Het is natuurlijk ietwat naĆÆef om te denken dat je forumsoftware nooit hoeft te updaten, terwijl chrome/safari/explorer etc. wel steeds in ontwikkeling is. Veel websites willen ook eerst weten welke browser je gebruikt om vervolgens de site aan te passen voor die specifieke browserā€¦ Dat is hier ook goed mogelijk. Ik heb verder geen zicht in deze forum software en haar mogelijkheden en add-onsā€¦ Maar er zou theoretisch wat aangepast kunnen wordenā€¦

2 likes

Weet niet hoeveel mensen er Ć¼berhaupt last van hebben. In dit draadje hebben iig niet zo heel veel mensen zich gemeldā€¦

Alhoewel, met ik geloof 14.000 ledenā€¦ :thinking:

1 like

Gezien dit artikel denk ik zoā€™n 88% :slight_smile: van de smartphone gebruikers.

Tenminste, tenzij een aantal android gebruikers een andere browser dan chrome gebruiken

https://tweakers.net/nieuws/117475/android-en-ios-hebben-marktaandeel-van-99-komma-7-procent-op-smartphonemarkt.html

1 like

Dan zijn dat er genoeg voor een software wijziging denk ik zo? :thinking: Anderzijds al heel blij met Ć¼berhaupt dit forum hoor!

1 like

Hear hear, Ik kan er prima mee leven verder en schakel gewoon even naar desktopversie als ik wil selecteren en quoten.

1 like

Geen enkele android mobile browser app werkt vlekkeloos bij mij.
Chrome/firefox= citeren lukt niet
Opera= citeren kan wel, maar het uploaden doet het dan weer niet.

1 like

Hoi @Jurgen,
Is hier nog wat eer te behalen denk je?
Alvast bij voorbaat bedankt voor je tijd en hulp man!

Lijkt me eerder wachten op een upstream fix?

Heb het hier de afgelopen dagen ook gemerkt dat het mobiel niet werkt.

1 like

Als je snel bent lukt het welā€¦

1 like

Dank je wel, ik heb het intussen een paar keer geprobeerd maar vermoedelijk tellen de jaren inmiddels bij mij want het lukt mij nietā€¦:blush:

Wel mooi om het zo met een filmpje te zien trouwens!:+1:

1 like

Hallo. Wie heeft de oplossing voor mij? Sinds de systeemupdate van Samsung kan ik niet terug naar de oudere versie, en kan ik niet meer quoten (chrome) op de telefoon.

2 likes