Selecteren en quoten op een android gsm

Hallo iedereen,

Ik gebruik vrijwel altijd m’n android gsm voor dit mooie platform en dat werkt eigenlijk heel goed en overzichtelijk.
Helaas echter kan ik niet meer selecteren en quoten, het submenuutje komt heel even in beeld en verdwijnt meteen weer.
Het heeft tot enkele maanden geleden goed gewerkt en ik herinner me geen wijziging (aanleiding) op m’n phone waarna de werking stopte.

Erg jammer omdat die functionaliteit het wel overzichtelijker maakt.

Hebben andere android users hier ook last van en heeft iemand misschien al een oozaak/oplossing gevonden? (In mijn instellingen op dit platform staat de optie overigens aangevinkt)

Alvast bedankt en gr,
ThaPapper.

3 likes

Hier geen problemen mee. Welke browser gebruik je? Is er misschien iets in de instelling uitgeschakeld als javascript oid?

1 like

Chrome met Java ingeschakeld.

Wel een goede suggestie, misschien een browser instelling? Ga die instellingen eens checken en er wat mee spelen.:+1:

Daar heb ik inderdaad ook last van…

1 like

Werkt bij mij ook niet! Android Priv met de Chrome browser.
Ik kan wel mijn eigen tekst selecteren in het witte type vak

1 like

Werkt hier ook niet met Chrome. Met andere browser geen probleem…

1 like

Tekst selecteren in het witte vak werkt bij mij ook…

De quote functionaliteit lijkt geblokt te worden oid…

Andere browser misschien dus een oplossing, ga ik komende dagen eens proberen.:+1:

@Infernie welke browser gebruik jij?

Ik gebruik de Samsung Internet browser.

Ik heb het net even in Chrome en Firefox geprobeerd en krijg precies hetzelfde probleem als jij hebt gereproduceerd.

Wel apart hoor.

1 like

Ik heb het ook in Chrome, grappig genoeg niet in Chrome op een PC.

Daar staat tegenover dat Safari op een iPad steeds “This website had a problem, it is being reloaded” roept als ik een foto aanklik. :slight_smile:

1 like

Yes, met Samsung Browser dus wel…

Ik heb nu in Chrome nog geen setting gevonden die het verhelpt.:confused:

Tijd voor een software expert geloof ik…:blush:

Bedtijd voor mij, zal komende dagen nog wat proberen in Chrome voor diegenen die geen Samsung browser hebben…:+1:

Nighty night all.

@Dpvh kom er maar in

2 likes

Ik heb het ook, behalve als ik kies voor de desktop versie van de pagina.

2 likes

Ah ik lees nu het topic met al die problemen. Tijd voor een iPhone dus. :joy:

2 likes

Hier hetzelfde probleem, Chrome op een Android toestel (Huawei Mate 7).
Op de desktop geen problemen…

1 like

Een iPhone heeft een hoop nadelen maar de stabiliteit is top en alles werkt. De gekkigheid is even doorbijten - ik heb de eerste maanden regelmatig overwogen terug te gaan naar Android - maar als je er aan gewend bent is het toch erg prettig.

1 like

Om nu een iPhone te nemen zodat je leden op hf kan citeren gaat misschien wat ver :stuck_out_tongue:.

4 likes

Het ligt niet aan Android of Chrome for smartphone op zich. Als je de desktopversie opvraagt werkt het namelijk wel.
Het echt een issue van de combinatie van de mobiele versie van het forum en de Chrome browser.
Misschien dat het bij één van de volgende chrome updates weer verdwijnt
Als ik wil quoten dan schakel ik gewoon even over naar desktopversie.

Wellicht dat het met opera wel goed gaat, ik zal eens testen

1 like