Selecteren en quoten op een android gsm

Kerl, ophouden.

Serieus…als jij binnenkort een paar klappen krijgt van iemand met een bivakmuts op, moet je niet raar opkijken.

7 likes

Sinds deze week gebruik ik een Samsung Note 8. Samsung eigen internet browser werkt wel met Quoten en foto’s uploaden.

1 like

Ja, dat wist ik. Ik ben alleen op zoek naar de Chrome fix. Desalniettemin bedankt

2 likes

Jij maakt mij zo boos.

3 likes

los je telefoonproblemen nou gewoon in één keer goed op…

1 like

Hmm… Dan wordt het een oude chrome versie side loaden?
Via apk mirror: https://www.apkmirror.com/uploads/?q=chrome

Het ligt in ieder geval niet aan chrome settings, daar heb ik al van alles aan en uit gevinkt om te kunnen quoten.

1 like

Ide, ik schuif je die iPhone voorbij je tweede kringspier en dan heb jij ook een telefoonprobleem.

Je helpt niet.

3 likes

Dat wil die niet accepteren. Aangezien de laatste systeemupdate een nieuwere versie van Chrome in de basis heeft. Ik ga deze niet rooten en/of beginnen aan een custom rom.

zeker wel, ik geef je een langetermijnadvies in plaats van die korte termijn symptoombestrijding :wink:

1 like

Hilarisch dit !! :joy:
Geweldig

Als je de optie “request desktop site” aan zet gaat het wel :thumbsup:

1 like

Waar zit die dan?
Overigens gequote met de laatste versie van chrome op Android, zonder in desktop versie te zitten, maar dan moet je wel snel zijn, zie mijn filmpje paar posts naar boven.

Werkt hier voor geen meter, misschien is jouw smartphone zo traag dat het bruikbaar is :joy:

Tip van @sq100 werkt dan een stuk beter!

1 like

Ik vind de desktopversie op mijn smartphone verre van handig. Dus ik gebruik mijn methode, maar je bent niks verplicht natuurlijk.

Ieder zijn ding :wink: Het contextmenu van Chrome duikt hier altijd op voor de Quote-overlay van de forum software, ik kan er niks deftig mee citeren…

Je zou Chrome Beta of Chrome Canary kunnen proberen.
Bij mij maakte dat geen verschil, maar ik heb dan ook geen Samsung en een ander contextmenu die voor problemen zorgt.

wat heb je dan wel?

Xiaomi

1 like

Na je eerste :joy: Niet zo bijdehand doen hè. Ik maak geen grapje, maar ik ga hier geen link neerzetten :sunglasses:

Een gezonde dosis humor. Iets wat bij sommige mensen ontbreekt.

Edit: en een Xiaomi

2 likes