Selecteren en quoten op een android gsm

Het werkt op geen enkele Chrome versie. ‘desktop’ versie even aanvinken, is de enige optie. Of geheel een andere browser.
(Of vingervlug zijn)

1 like

Van een rap langzaam wordend, vastlopend en als een dolle afschrijvend Android toestel vergaat je het lachen snel denk ik.

1 like

Van een vent op middelbare leeftijd die denkt nog hip te zijn ook. Het is klaar nu. Ik wil jou niet meer over die telefoons horen. Basta, het is verstreken.

Edit: Het klonk een beetje harsh, Ide is een prachtige man en hij ziet er erg goed uit. Ik zat met hem op het terras en hij heeft eigenlijk nog steeds een license nodig voor die guns :muscle:.

2 likes

On topic:
Ik zie online dat andere sites die dezelfde forum-software gebruiken dezelfde issues hebben.
Lijkt me dan ook server-side op te lossen.

Hoe makkelijk dat is, geen idee . :no_mouth:
Maar @DHSupport ? Of zijn hun enkel verantwoordleijk voor hosting :innocent:

1 like

Ik koop mijn smartphones zelden voor de investering eigenlijk. Dus waardevastheid is bij mij van geen enkel belang. Na een jaar verdwijnen ze steevast in een vaag laadje, en die zien we nooit meer terug.
De smartphone die je nu koopt (Android of aaifoon, maakt niet uit) is morgen oud, laat staan na een jaar…

Zelf zie ik het ene overigens niet beter dan het andere, maar vind android gewoon prettiger…

Wij hebben als android gebruikers in ieder geval geen problemen met terug swipen… :slight_smile:

1 like

ho ho, ik ben hartstikke hip, ik zit zelfs op Instagram! # lobi # lovemylife

3 likes

chubbygirls # loveplussizemodels # plussize # smikkelen

Check them out, hippe man

1 like

Followed !!
Wow, 1 post !:joy:

1 like

yup, sinds vandaag actief, ik laat mij coachen door social media goeroes @HanDavinci en @25tien en ik win fotoadvies in bij @malus65 en kijk af bij @lasteraar :sunglasses:

gekoppeld aan mijn blog, die ik ook maar eens heb afgestoft, maar waar ik nog een hoop tijd in zal moeten steken

leuk voor in de donkere dagen, een beetje rommelen met horloges, foto’s en wat dies meer zij

alles herkenbaar aan de bekende ‘chinese krant’, die ik inmiddels ook als mij avatar heb

3 likes

Leuk !!
Welcome to the club :slight_smile:

1 like

thanx, ik heb maar liefst 8 volgers :upside_down:

1 like

Al het begin is moeilijk. Als je naar mij luistert, heb je er binnen no-time een paar duizend met die fotoskills van je. Maar in deze zin ligt het probleem ook verstopt.

Hier is het likes sprokkelen als een tienermeisje

3 likes

Nou ja, 8 binnen een uur ! :sweat_smile:
Schikt al aardig op

1 like

Leuk!

Zeg dat wel. :confounded:

3 likes

Hey, en van wie is het …

account ?

Is zo leeg :confused:

Of bestaat dit ook nog maar net ? :slight_smile:

Niet dat het verder ook maar iemand interesseert natuurlijk maar helaas heb ik sinds kort noodgedwongen een Eifoon en ik vervloek het ding…

Maarrr ik kan nu wel weer quoten…:+1:

2 likes

Ik kan wel een quote overnemen maar heel vaak worden woorden dan automatisch verdraaid :wink:

4 likes

:joy:

1 like

Even weer on topic

Ik kan er finaal naast zitten, maar ik denk dat het / onze forum versie te oud is.

Quote uit de laatste post daar:


''Whilst the issues on older Discourse versions are likely fixed by recent 1.8 beta updates …"


Als ik rechts klik hier op ons forum en kijk naar ‘view page info’, zie ik dat wij nog op versie

‘‘Discourse 1.7.7 - https://github.com/discourse/discourse version 33ac94534bc49852ce740285d2e675556a7edb07’’

zitten.

:joy::+1: