septentrio

Ook hier een positieve feedback.
Prettige communicatie, snelle respons op mails, snelle verzending, prima verpakt.
Horloge ziet er prima uit, zoals ook op de foto’s al zichtbaar.
Loopt direct na 1 slingertje aan de kroon, band is precies de goede maat en ziet er netjes uit.
Kortom, top.

1 like

Top ervaring met Andy aka @septentrio . De door hem verkochte Formida vertoonde kuren. Stopte soms ineens. Op aanwijzingen en kosten van Andy gestuurd naar @Floris155, die het euvel heeft verholpen en de Formida gerepareerd weer naar mij toestuurde. Hulde!

6 likes

Top ervaring met Andy. Damasko overgenomen in perfecte staat zoals beschreven. Vlotte communicatie, face-to-face afhandeling en lekkere koffie!

1 like

Junghans van @septentrio overgenomen.

Vlotte en prettige communicatie en bombestendige verpakking.

Zeer aan te bevelen dus :+1:

1 like

Ook hier niets dan positieve ervaringen met andy. Ik zocht een speedmaster II of 4.5 toen Andy me in een PM zijn Mark IV aanbood. De speedy is exact zoals beschreven. We hadden een heel vlotte communictatie. Blijkbaar zijn we ook zowat buren van mekaar wat het vertrouwen natuurlijk vergroot. Ik ben de speedy dan eerst gaan bekijken bij hem thuis en dat was een heel leuke ontmoeting. we kwamen een voorschot overeen en heb de rest overgeschreven . zodra het geld op zijn rekening stond stuurde hij een SMSje en kon ik hem meteen ophalen. Hij gaf antwoord op al mijn vragen en kan ook bewijzen wat hij zegt. Faire prijs voor het aangeboden uurwerk . In één woord 'FANTASTISH" hopelijk doen we in de toekomst nog zaken. Voor diegenen die nog twijfelen, koop gerust in vertrouwen van Andy. Je voelt in alles hoe hij gepassioneerd is door uurwerken.

4 likes

Waar Andy ze vandaan haalt weet ik niet maar hij heeft altijd de mooiste (vintage) horloges! En het mooie voor ons HF-ers is dat hij deze aanbiedt voor een zeer reële prijs.

Ondanks een mooie LIP bij Andy aangeschaft. En dat was ook weer via een hele prettige transactie :+1:

3 likes

Vandaag in België een Speedy 125 opgehaald bij Andy. Aardige kerel en fijne en vlotte afspraken en deal! Bedankt @septentrio

1 like

Afgelopen week mijn Universal Geneve Polerouter aan Andy overgedaan.

Dit was een zeer prettige probleemloze ervaring. Heel fijne communicatie en snelle betaling!

@septentrio is een aanbevelenswaardig forumlid en ik zou zeggen: graag tot een volgende keer Andy! :+1:

1 like

Vorige week een Eterna overgenomen. Vlotte deal en communicatie, horloge is erg mooi. Zeker een aanrader.

1 like

Enkele dagen geleden heb ik een prachtige chronograaf van @septentrio overgenomen. Vlotte sympathieke communicatie en goede verpakkingsskills.

Andy is een aanrader!

1 like

Bulova van hem overgenomen.
Prima snelle afhandeling en omschrijving klopt.

Arjan

Andy heeft me geholpen mijn vintage collectie op te starten :grin:. Snelle en prettige communicatie, transactie verliep soepel en zonder problemen. Leuk ook om zijn enthousiasme voor vintage te zien! Absoluut een aanrader dus.

2 likes

Net een leuke deal met gedaan met Andy.
Zeer vlotte communicatie, zeer hartelijk ontvangen en zeer mooie klokjes geruild en overgenomen.
Tot de volgende @septentrio

1 like

Net een mooie chrono gekocht van @septentrio . Zéér snelle communicatie, goed verpakt en alles vlot verlopen!

2 likes

Zoals altijd zeer leuke deal gedaan met Andy.
Zeer aan te bevelen forumlid.

1 like

Het heeft even geduurd want @septentrio was zelf niet tevreden over de technische staat, dus wat doet meneer: hij laat hem op zijn kosten volledig reviseren… dan wordt je geduld (meer dan) beloond, zie plaatjes hieronder. Hij heeft zijn uitstekende reputatie weer overtroffen! Hulde.

2 likes

Op een uitermate plezierig wijze een beetje wegwijs gemaakt in Vintage Omega land door Andy.
Zeer huiverig om “zo maar” een “oude” Omega te kopen.
De deskundigheid, rust en uitstekende reputatie zijn ook hier waar gemaakt: een heel mooi horloge voor een goede prijs kunnen kopen.
Communicatie, verzending, verpakking etc. helemaal top. Nu rustig door sparen voor nog meer moois.
Andy bedankt !

4 likes

Vanmiddag voor de tweede keer een horloge overgenomen van Andy. Alles top, zoals eerder ook al. Bovendien gezellig wat tijd besteed aan praten over (en kijken naar) vintage horloges. Dus mocht je overwegen een horloge van Andy over te nemen: aarzel niet, gewoon doen!

3 likes

Het wordt misschien een beetje saai, maar ook ik had een zeer fijne ervaring met de aankoop van een vintage Bulova. Ik kan me goed vinden in de opmerking over de bomproef verpakking :wink: Ook de communicatie was top, continu updates (reservering, ontvangst betaling, verpakking, verzending etc). Nogmaals bedankt @septentrio!

2 likes

Vandaag mijn eerste horloge gekocht van een mede forumganger, leuke ontmoeting, snelle verkoop, alles tiptop in orde

4 likes