septentrio

Vandaag van Andy zn 1966 Navitimer 806 overgenomen. In t echt was ie nog mooier dan op de foto’s. Uiteraard uitgebreid over horloges gesproken.

Andy is van harte aan te bevelen voor een soepele en correcte deal.

Was gezellig, wellicht tot een volgende keer @septentrio :slight_smile:

3 likes

Onlangs een vintage chrono (Wilhelm) van Andy overgenomen. Perfect verlopen. Vriendelijke communicatie, goede verpakking en snelle verzending. Bedankt @Septentrio en graag tot de volgende keer!

1 like

@septentrio

Bedankt voor een vlotte deal. Horloge zoals geadverteerd, perfect ingepakt en zeer snel verzonden. Tot een volgende keer!

1 like

Olma Sea Cup overgenomen van @septentrio. Leuke deal…prettige communicatie en alles pico bello in orde. Voor herhaling vatbaar!

Dank Andy :+1:

1 like

Wederom een transactie met @septentrio gedaan. Zoals altijd; klokje zoals omschreven, zeer vlotte en volledige communicatie, snelle actie en natuurlijk de ‘bomb-proof’ verpakking! :+1:

1 like

Goede ervaring met Andy. Een Sekonda Strela gekocht. De staat van het horloge kwam overeen met zoals Andy dit omschreven heeft. ZEER goed verpakt en prettige communicatie.

Dank voor de service Andy.

1 like

Ook ik heb afgelopen week een prachtig horloge gekocht bij Andy. Het pakket was goed schokbestendig ingepakt en de communicatie is erg fijn verlopen.
Zeker een aanrader!

1 like

Mijn 2e vintage van Andy overgenomen. Wat een mooi spul vergaart deze sympathieke zuiderbuur!
Weer een mooie en snelle deal compleet in de geest van HF. Kortom: :+1::+1:

2 likes

Prachtige Zenith van @septentrio overgenomen. Heb al meerdere horloges van Andy gekocht en dat verloopt altijd goed. Communicatie is vriendelijk, verpakking is keurig en bovenal zijn de horloges die hij verkoopt mooi. Kortom: aanrader :ok_hand:t2:

2 likes

Zeer prettige ruil gehad met Andy, onder het genot van een lekkere cappuccino (een biertje zat er voor mij niet in, aangezien ik nog moet rijden nu :wink: ). Ik sluit mij aan bij mijn voorgangers; Andy is een sympathieke en betrouwbare (ver)koper :smiley:

1 like

Horloge overgenomen van Andy (@septentrio). Vlotte deal met duidelijke afspraken! Betrouwbare verkoper en dus zeker een aanrader! :+1:

1 like

Horloge overgenomen van Andy tbv mijn Vader als kado. Een gold-fillled Verdal met ETA-2390.
Goede communicatie, snel en goed verzonden. Een aanrader om zaken mee te doen !

1 like

Afgelopen week mijn tweede horloge overgekocht van @septentrio /Andy.
Met Andy zaken doen loopt soepel. Horloge kwam in de staat zoals beschreven (misschien zelfs nog iets beter :slight_smile:), en was zeer snel verzonden.

Bedankt Andy!

1 like

Vandaag een schitterend horloge ontvangen dat ik had overgenomen van Andy @septentrio. Afwikkeling was erg vlot en plezierig, horloge was snel in huis (erg zorgvuldig ingepakt) en de toestand van het horloge kan ik niet anders omschrijven dan fantastisch! Top kerel, maar dat hadden jullie volgens mij al langer door :grin:

1 like

Ik kan wel met weer een lofzang komen, maar dan gaat hij misschien wel naast zijn schoenen lopen, daarom deze :ok_hand:t5:

2 likes

BWC chrono met panda dial overgenomen van Andy @septentrio. Ten eerste was hij geprijsd (+1) en ten tweede werd het horloge absoluut bom-proof verzonden (+1).

Eenmaal aangekomen bleek er een klein defect in het mechanisme te zitten. Hierop heb ik Andy bericht en de volgende dag mocht ik hem gelijk naar de horlogemaker sturen - op zijn kosten. Inmiddels is het horloge terug en werkt hij perfect. (+1000!)

Deze manier van doen is om een voorbeeld aan te nemen!

1 like

Uitstekende verkoper! Super snel in communicatie en duidelijke antwoorden. Ben ontzettend blij met mijn Omega Dynamic en het was supergoed ingepakt.

Aanrader!! Hoop weer een keer zaken te doen met je Andy :wink:
@septentrio

1 like

Seiko 7a28 van Andy @septentrio overgenomen. Zeer goed verpakt en snel verzonden. Alles 100%.

1 like

Kreeg gisteren een pakketje dat zo goed was ingepakt dat het een terroristische makkelijk zou overleven. Dat en de prima communicatie maken dat ik Andy van harte kan aanbevelen.

1 like

Vandaag een horloge binnengekregen van een uitverkoop van @septentrio. De deal was snel geregeld, vlot opgestuurd en het bleek heel keurig verpakt. Topper. Andy, bedankt.

1 like