Vandaag mijn horloge ontvangen welke ik overgenomen heb. Erg plezierige ervaring; vlotte/duidelijke communicatie en het horloge was uitzonderlijk goed verpakt!
Een beetje geholpen om de laden van @septentrio leeg te maken. Heel snel zijn laatste overtollige project-horloges ontvangen in een absoluut bomvrije verpakking.
Snelle deal, prima communicatie, van harte aan te bevelen!!!
Mooie Girard-Perregaux overgenomen van Andy @septentrio.
Snel en gemakkelijk gecommuniceerd, en pakketje perfect verpakt en snel ontvangen! Misschien overbodig om nog eens te vernoemen na meer dan 100 positieve beoordelingen maar toch… een aanrader! Bedankt Andy!
Tollet chrono overgenomen van @septentrio. Zeer tevreden over communicatie, beschrijving, verpakking en afhandeling. Zeker een aanrader…maar dat wisten jullie ondertussen allemaal al. Dit was vast en zeker (of beter gezegd “zeker en vast”) niet mijn laatste aankoop bij Andy gezien al het moois dat er aangeboden wordt voor de verkoop.
Excuses, ik had mijn post inderdaad verkeerd geplaatst. Het hoort hier thuis. Er is volgens mij geen (on)geschreven regel op dit forum dat een eerste bod altijd dient te worden geaccepteerd. Ik ga er dan ook voorzichtig van uit dat er een hoger bod over het hoofd is gezien en dat is inderdaad erg zuur voor Septentrio en dat mag je betitelen als een vergissing. Om vervolgens in te gaan op dat hogere bod en terug te komen op eerdere afspraken met een andere koper vind ik geen vergissing; dat is ronduit incorrect.
Dat er een Zulug (correctie: zielig) lid is dat meepraten op dit forum belangrijker vindt dan betrouwbaarheid en integriteit is haar goed recht maar dat is een andere discussie waar ik me niet in ga mengen.
@ Septentrio; dat er veel deals vlekkeloos zijn verlopen is heel goed maar dat maakt deze actie niet goed. Als je 10 keer door groen rijdt en de elfde keer door rood, krijg je ook gewoon een bekeuring. Dan kan je 3 keer sorry zeggen, maar ik blijf het onjuist vinden en daarom heb je voor mij een zwart kruis achter je naam.
Maar goed, het is wat het is en er zijn veel belangrijkere zaken in de wereld, Een ding is me duidelijk, ik hoor niet thuis op dit forum en volgens mij word ik zolangzamerhand een oude zeur en daar zit niemand op dit forum op te wachten, Zodra ik dit heb gepost zal ik dan ook mijn account verwijderen, schenk ik mezelf een goede Schotse whisky in en kijk ik nog eens vol bewondering naar mijn horloge. Het ga jullie allen goed!
Zoals ik al veelvuldig heb uitgelegd had ik per abuis 2 maal akkoord gegeven voor eenzelfde horloge. Dat heet een vergissing, ik heb het horloge namelijk niet twee maal.
Maareuh… alles wel goed met je Auke? Je hebt sinds 2008 exact 8 berichten gepost waarvan 2 om mij nu te beschadigen.
Geschoond. Hier toch verder gaan met discussieren is meteen een maandje vakantie
Vintage seamaster overgenomen van andy, communicatie was vlot en duidelijk. Horloge was zeer goed verpakt en werd zeer snel verzonden. Al met al prettig zaken doen.
Voor de 3e keer een deal gesloten met Andy. Zoals altijd fijne communicatie en een snelle afhandeling. Minder snel gaat het uitpakken van het pakket, met al het beschermende materiaal. Maar dit doet Andy natuurlijk expres om de spanning te verhogen. Voelt echt als een cadeautje!
Een pracht horloge overgenomen van @septentrio .
Eerlijke beschrijving, goede communicatie en top afhandeling.
Toppertje!
Na vlot en goed contact een leuke vintage Junghans overgenomen. Zeer goed verpakt ontvangen; zoals omschreven.
Bedankt en dus een dikke duim omhoog
Longines ultra chron van Andy overgenomen. De communicatie verliep vlot en zeer prettig. Het pakketje was zeer zorgvuldig ingepakt.
Nu voor de 2e keer een horloge overgenomen van @septentrio. Perfecte communicatie en zeer, zeer netjes verpakt! Dit was vast niet mijn laatste koop van Andy
Vandaag de Yema/Birks van @septentrio / Andy ontvangen.
Fijne, snelle communicatie en nog snellere verzending
En inpakken kan hij ook als geen ander
Opnieuw prettig zaken gedaan met Andy @septentrio . Een stijlvolle Hamilton dit keer. Als je alle bovenstaande reacties leest dan begrijp je dat het bij hem het “buy the seller” principe ondertussen van toepassing is.
Een werkelijk wonderschoon horloge overgenomen van @septentrio. Ik snap niet dat hij hem weg deed.
Zeer prettige en eerlijke communicatie en toen het er even op leek dat het pakketje te laat aan zou komen en wel lang bij de grens bleef liggen, hield hij direct de vinger aan de pols.
Hij is ook begaan met het horloge en de verkoop nadat het pakketje op de post is gegaan.
Dank Andy.
Vandaag de Angelus Chronodato van Andy @septentrio ontvangen. Snelle communicatie en het horloge is zoals beschreven.
Een horloge afnemen van Andy is zeker een aanrader.
Afgelopen tijd meerdere horloges van @septentrio mogen overnemen. Andy weet waar die het over heeft en verkoopt topspul. Zijn pakjes zijn overigens bomproof. Snelle en communcatie, wat wil je nog meer?
Mooie Bulova stemvork overgenomen met aparte “bow tie” lugs van Andy @septentrio naar grote tevredenheid. Duidelijke, to the point communicatie en snelle reactietijd. Het horloge werd uitstekend verpakt bij mij afgeleverd. Alles naar wens.