Met Andy kan je blind zakendoen. Ik had een aantal banden overgenomen. Toen het er even op leek dat de zending mogelijk zoek was geraakt bij de post, bood hij aan om de schade te delen, terwijl hij de banden aantoonbaar op de bus had gedaan. Gelukkig kwam de envelop toch boven water. Dank @septentrio!
Ik kan bovenstaande positieve ervaringen alleen maar bevestigen. Vandaag mijn eerste vintage horloge gekocht bij Andy @septentrio en wat mij betreft zeker niet de laatste keer.
Snelle en prettige communicatie en erg behulpzaam. Persoonlijke overdacht was geen probleem. Leuk je gesproken te hebben en je passie te zien voor vintage horloges.
Betrouwbare verkoper en dus zeker een aanrader.
Nogmaals bedankt Andy!
Opnieuw een fijne deal gedaan met Andy @septentrio. Absoluut een liefhebber. Dankzij hem ben ik nu trotse bezitter van mijn eerste Omega Constellation Pie Pan met het befaamde 551 uurwerk. Als het gaat om eerlijkheid over de staat en originaliteit van het horloge kun je Andy met je ogen dicht vertrouwen. Wanneer je een vintage horloge bij hem koopt weet je gewoon dat het goed zit. Hij is altijd 100% open en eerlijk over de horloges die hij aanbiedt. Het horloge was heel uitvoerig en met grote zorg verpakt. Tenslotte was de prijs goed!
Warm aanbevolen.
Onlangs een Omega overgenomen van Septentrio, en alles is vlot en naar wens verlopen.
Zoals vermeld in de advertentie is het een perfect exemplaar. De communicatie verliep snel en correct. En vlotte bom-proof verzending. Kortom: Andy is een aanrader!
Andy is een super vriendelijke horloge enthousiast!
Vlotte en vlekkeloze transactie. Voldeed volledig aan de beschrijving en super netjes ingepakt: een absolute aanrader!
Zeer goede ervaring gehad met @septentrio
Heb de sub over kunnen nemen van Andy en de deal was al snel rond en ook vrij snel afgesproken het horloge af te halen. Maarliefst 2:40uur in de auto op weg naar België
Op afgesproken tijd aanwezig en horloge was in perfecte staat zoals besproken.
Ik kan Andy zeker aanraden!
Bedankt voor de leuke deal en ervaring weer
Even terug een vintage Omega van Andy @septentrio overgenomen. Alles is perfect verlopen: geen onaangename verrassingen, vlotte communicatie en even vlotte verzending en levering, top!
Bedankt Andy en tot een volgende keer!
Nee David dat was niet die van Andy
Als je iets bij Andy afneemt dan raad ik je aan alvast messen en schaar klaar te leggen. Verpakkingslaag na verpakkingslaag moest ik afpellen om uiteindelijk bij de buit te komen!
Maar zonder gekheid, een uitstekende ervaring van een gewaardeerd HF-lid. Super afhandeling, lekker soepeltjes. Een aanrader voor de volgende aankoop! Dank @septentrio!
Zojuist m’n Halios Seaforth III van Andy over genomen. Pakketje kwam vandaag binnen. De communicatie is vlot, correct en sympathiek. De afhandeling is, u raadt het al, vlot, correct en sympathiek. Maarreh…
Nondedieu, da’s meer dan waar. Doos. Papieren filler. Bubble wrap. Dan de Halios etui met band, horloge en tweede band. Allemaal in plastieken zakskes verpakt in de etui nog weer. En met plakband omwikkeld. Waarbij de doos met duct tape omwikkeld was.
Ik zag geen transportschade aan het horloge, maar moest m’n zakmes wel weer slijpen na het uitpakken.
Hoe dan ook: Aanrader, prettig zaken doen. @septentrio, bedankt voor het mooie dealtje, man! Leuk!
Een horloge gekocht van @septentrio
Naar volle tevredenheid, prettige communicatie en snelle verzending. Het horloge was keurig verpakt en in de omschreven staat.
Aanrader!
Voor de 2e keer een Horloge overgenomen van @septentrio , top kwaliteit, prima communicatie, snelle verzending en bombproof verpakt. Aanrader om zaken mee te doen.
Betrouwbare kerel met veel kennis. En hij is de moeilijkste niet.
Geven en krijgen! Graag tot een volgende keer.