Serge2

Goede ervaring met @Serge2. Ik kocht van hem via Marktplaats een door hem zelf geserveerde Anker met penanker uurwerk dat zeer nauwkeurig liep. Het horloge zelf moest snel weer plaats maken, maar iemand die zo’n penanker zo keurig kan laten lopen, die wil ik best eens naar een ander oud beestje laten kijken.

Kreeg zeer veel foto’s tijdens de service en binnen een week was m’n horloge geserviced en met een gepolijst glaasje weer retour. Voor een zeer schappelijke prijs. Dank!

6 likes

Bij deze wil ik Serge als horloge maker onder de aandacht brengen vanwege zeer positieve ervaringen.

Ik heb 3 horloges naar Serge gestuurd, 2 Pontiacs en een Javil die zichtbaar het nodige hadden meegemaakt.

In alle stappen ben ik op de hoogte gehouden en alle werkzaamheden zijn in overleg gegaan.
Foto’s tijdens het proces toegestuurd gekregen met tekst en uitleg van de vorderingen.

Uiteindelijk de horloges erg mooi en gerepareerd ontvangen via post.nl voor heel schappelijke prijs.

Geen idee of ik hier foto’s van voor en nadat ze bij Serge zijn geweest mag plaatsen, mocht iemand dit weten dan vul ik dat nog wel aan.

Wat mij betreft een aanrader :+1:

1 like

Ook deze is door Sege snel en vakkundig weer geserviced. Loopt op de seconde gelijk en amplitude van 300 graden. Enkel de beat-error ietwat aan de hoge kant, maar vanwege het ontbreken van een eenvoudige manier om dat te verstellen op dit oude uurwerk besloten dat maar zo te laten.

2 likes

Hier ook louter positief over @Serge2 . Fijne communicatie, en pakt de klus snel op. En nog belangrijker: het is een man van zijn woord en principes. Serge wilde mijn Raymond Weil wel opknappen. Dat lukte op 1 onderdeel na en het horloge loopt op het datum verzetten na top. Maar niet 100% en bij Serge is het no cure, no pay. Ik heb er maar partially pay van gemaakt want hij heeft snel én goed werk verricht. Bij een volgende klus zal ik zeker weer naar Serge gaan en ik raad hem van harte aan!

1 like

Ook hier, een positieve ervaring met Serge!
Ik sluit me volledig aan bij de voorgangers. Mijn eerste horloge laten servicen en opknappen door Serge. Fijne communicatie, volledig op de hoogte gehouden van het proces aangevuld met fotos, snelle service en een hele schappelijke prijs.
Een aanrader!
Nog even een foto voor en na.

12 likes

Poah, wat een metamorfose! Wauw!

1 like

Super snelle en correcte service, heldere communicatie, wat wil je nog meer.

Aanrader!

1 like

@Serge2 heeft de oude Pontiac van mijn opa weer nieuw leven ingeblazen met een volledige opknapbeurt. Ik ben erg blij met resultaat, de communicatie en de algehele afhandeling. Zeer aan te bevelen!

1 like

Dit prachtige Suvex horloge had een service nodig en @serge heeft dat voor een heel redelijke prijs vakkundig voor mij gedaan. Met uitgebreid fotoverslag en binnen een week uit en thuis! Ik ben er erg blij mee. Bedankt Serge!

3 likes

Een handvol onderdelen aan Serge gezonden. Ik kreeg dit terug als een schitterend en goedwerkend zakhorloge. Zeer blij mee.

1 like

Begin september heb ik van mijn schoonouders wat horloges gekregen om mee te oefenen. Ik vind het namelijk interessant om te leren om horloges uit elkaar te halen, schoon te maken, smeren en weer in elkaar te zetten. Een van deze horloges was een Omega van opa Louis.

Na een fantastische metamorfose van mijn Pontiac Automatique door Serge, had ik er vertrouwen in dat Serge van de kostbare Omega ook iets moois kon maken. Hier wilde ik niet zelf aan knutselen. Horlogemaker is een kunst.

Omega opgestuurd en Serge is aan de slag gegaan. Na de analyse bleek het een Omega uit 1962 cal. 269 te zijn. Het uurwerk uit elkaar gehaald en volledig gereinigd. De wijzers (hands) waren een uitdaging. Serge gaf de tip om via E-Bay te zoeken naar de hands. De seconde lag los in de kast en kon weer vastgezet worden. Via type aanduiding gezocht naar de hands en gevonden in Canada. Ik moest een ruime maand wachten totdat de hands uiteindelijk geleverd werden. Via Mikes Watchparts uit Canada goed verzonden. Duurt even, maar dan heb je wel wat.

Na ontvangst van de hands door Serge is hij meteen aan de slag gegaan om het horloge af te maken. Het glas is vervangen en de hands zijn geplaatst. Horloge is top! Loopt als nieuw!

Wat prettig is, is het laagdrempelige contact met Serge. Hij houdt je op de hoogte en adviseert bij vragen.

Ik kan Serge zeker aanbevelen. Dan nu het resultaat…

Mooi leren bandje erom en dragen maar! Serge bedankt tot het volgende horloge dat geservicet moet worden.

9 likes

Gelukkig hebben we de foto’s nog…

Voor:

Na:

2 likes

@Serge2 heeft met passie mijn Omega Seamaster uit 54’ weten te servicen. Na wat rondvraag op het forum werd Serge mij door enkelen aangeraden, waarna serge mij eveneens persoonlijk benaderde met een goed aanbod.
Op donderdag verstuurd en Serge heeft gedurende het weekend het horloge een beurt gegeven. Hij is volledig gedemonteerd, gereinigd, gespoeld, de juiste olie aangebracht, gecontroleerd en weer gemonteerd. De aanlopende rotor is verholpen en hij loopt als een bloemetje.



Fijne communicatie en perfecte service! Ik kan enkel mijn waardering uitspreken.

2 likes

Serge heeft de oude Pontiac van mijn die ik van mijn opa heb geserviced.

Na een uitgebreid (foto)verslag vandaag het horloge ontvangen. Erg blij met het resultaat.

Eerlijke man, fijn contact, werk meteen opgepakt en goed resultaat geleverd. Voor een volgende keer zal ik Serge opnieuw benaderen. Dank!

1 like

Enige tijd geleden een Omega Genève gekocht, die liep helaas niet helemaal geweldig en had service nodig.

Hier op HF in contact gekomen met Serge2, hij heeft mij een mooi voorstel gedaan en ik ben daar op ingegaan.

En wat hij heeft gepresteerd is ongelooflijk, horloge loopt weer zoals het zou moeten en ziet eruit als nieuw en dat voor een prijs waarvoor je tegenwoordig met twee niet voor uit eten kan gaan.

De communicatie ging heel leuk en service is snel en grondig gedaan, hier onder wat foto’s

Zo was het horloge toen ik hem kreeg

Hier bij Serge2, uurwerk eruit, in bad en aan de timegrapher.

En hier dan het eindresultaat, prachtige toch!

Serge heel er bedankt voor het mooie vakwerk en vooral ook voor het mooie hand geschreven briefje wat erbij zat.

Jullie begrijpen dus wel dat ik Serge2 aan iedereen aanbeveelt

4 likes

Na de Omega heeft Serge mijn volgende horloge onderhanden genomen.
Het is een Ancre van 07-53 welke wel liep maar ook niet geweldig, Serge heeft er geweldig zijn best op gedaan en het resultaat mag er dan ook zijn

Hier wat fotos eerste zoals ik het horloge kreeg

En deze om de pols vanmiddag terug van Serge

Geweldig toch !

Ik kan aan iedereen Serge aanbevelen, een vakman, goede communicatie en heel schappelijke prijs.
Mijn vertrouwen in hem is zo groot dat ik al bezig ben met een volgende klus voor hem te zoeken.

1 like

@Serge2 , Serge heeft weer 2 horloges voor mij geserviced / gerepareerd, het Omega zakhorloge van mijn vader (erfstuk) met Omega caliber 601 en een Pontiac Supporter die ik had overgenomen van @longboardfreak2 Seppe. Pontiac is natuurlijk een specialiteit van Serge. Alles is weer snel en goed gedaan met foto documentatie erbij. Zeer redelijke prijzen. Bedankt.

3 likes

Na een vraag van mij in een ander gedeelte van dit forum heeft Serge aangeboden mijn Corum Longchamp onderhanden te nemen.
Dit is, wat mij betreft een succes geworden!
Een leuke ervaring, doordat Serge mij van alles op de hoogte hield.
Het horloge loopt weer prima (defecte onderdelen vervangen) Schoongemaakt, glas en kast gepolijst.
Omdat dit horloge uit begin 60-er jaren van mijn vader is geweest heeft voor mij toch wat meer betekenis dan uitsluitend een ding wat de tijd weer geeft.
Als verrassing merkte ik bij ontvangst dat Serge ook nog een nieuw bandje heeft geplaatst. En dat alles voor een zeer schappelijke prijs.
Serge: Dank je wel voor deze ervaring!!
Uiteraard mogen een paar foto’s niet ontbreken.


3 likes

Na eerdere goede ervaringen met @Serge2 heb ik recent een Pontiac Simpatico door hem laten opknappen.

Zoals gewoonlijk snelle en duidelijke communicatie en een prachtig resultaat! Deze kan er voorlopig weer even tegenaan.

Voor:

Na:

4 likes


Deze rus door Serge2 weer tot leven gewekt op slimme en handige wijze dus niet alleen voor Pontiac maar ook andere merken zijn bij hem in goede handen. Betrouwbaar , snel en adequaat en ook nog eens op een betaalbare wijze. Kortom een aanrader!!!

6 likes