Serge2

Goede ervaring met @Serge2. Ik kocht van hem via Marktplaats een door hem zelf geserveerde Anker met penanker uurwerk dat zeer nauwkeurig liep. Het horloge zelf moest snel weer plaats maken, maar iemand die zo’n penanker zo keurig kan laten lopen, die wil ik best eens naar een ander oud beestje laten kijken.

Kreeg zeer veel foto’s tijdens de service en binnen een week was m’n horloge geserviced en met een gepolijst glaasje weer retour. Voor een zeer schappelijke prijs. Dank!

5 likes

Bij deze wil ik Serge als horloge maker onder de aandacht brengen vanwege zeer positieve ervaringen.

Ik heb 3 horloges naar Serge gestuurd, 2 Pontiacs en een Javil die zichtbaar het nodige hadden meegemaakt.

In alle stappen ben ik op de hoogte gehouden en alle werkzaamheden zijn in overleg gegaan.
Foto’s tijdens het proces toegestuurd gekregen met tekst en uitleg van de vorderingen.

Uiteindelijk de horloges erg mooi en gerepareerd ontvangen via post.nl voor heel schappelijke prijs.

Geen idee of ik hier foto’s van voor en nadat ze bij Serge zijn geweest mag plaatsen, mocht iemand dit weten dan vul ik dat nog wel aan.

Wat mij betreft een aanrader :+1:

1 like

Ook deze is door Sege snel en vakkundig weer geserviced. Loopt op de seconde gelijk en amplitude van 300 graden. Enkel de beat-error ietwat aan de hoge kant, maar vanwege het ontbreken van een eenvoudige manier om dat te verstellen op dit oude uurwerk besloten dat maar zo te laten.

2 likes

Hier ook louter positief over @Serge2 . Fijne communicatie, en pakt de klus snel op. En nog belangrijker: het is een man van zijn woord en principes. Serge wilde mijn Raymond Weil wel opknappen. Dat lukte op 1 onderdeel na en het horloge loopt op het datum verzetten na top. Maar niet 100% en bij Serge is het no cure, no pay. Ik heb er maar partially pay van gemaakt want hij heeft snel én goed werk verricht. Bij een volgende klus zal ik zeker weer naar Serge gaan en ik raad hem van harte aan!

1 like

Ook hier, een positieve ervaring met Serge!
Ik sluit me volledig aan bij de voorgangers. Mijn eerste horloge laten servicen en opknappen door Serge. Fijne communicatie, volledig op de hoogte gehouden van het proces aangevuld met fotos, snelle service en een hele schappelijke prijs.
Een aanrader!
Nog even een foto voor en na.

6 likes

Poah, wat een metamorfose! Wauw!

1 like

Super snelle en correcte service, heldere communicatie, wat wil je nog meer.

Aanrader!

1 like

@Serge2 heeft de oude Pontiac van mijn opa weer nieuw leven ingeblazen met een volledige opknapbeurt. Ik ben erg blij met resultaat, de communicatie en de algehele afhandeling. Zeer aan te bevelen!

1 like