Serge2

Nadat Serge2 mijn Corum Longchamp weer tot leven had gewekt, vroeg mijn vrouw zich af of hij dat ook met haar horloge zou kunnen doen.
Dit horloge heeft geen bijzondere waarde, anders dan dat het mijn vrouw’s eerste horloge is.
Op haar 8e of 9e heeft ze dit gekregen en nu is het ruim 50 jaar oud.
Ook dit horloge ligt al jaren tik-loos in de kast.
Inmiddels is het weer thuis.
Nu nog een mooi nieuw bandje uitzoeken en dan is deze herinnering door Serge weer tot leven gewekt.
Het fijne van “zaken” doen met Serge is dat het snel en duidelijk gaat en tegen een schappelijke prijs.
Natuurlijk mag een voor en na foto niet ontbreken.

4 likes

De Junkers Bauhaus van m’n vriendin was tegen de vlakte geknald, glaasje gebarsten.
Had een hulp topic gemaakt, @Serge2 had spontaan z’n hulp aangeboden.

Super vlotte communicatie en erg snel geholpen!

Paar dagen later (zonder stakende landbouwers gerekend :wink: ) terug aan de pols van m’n vriendin.

Zeker een aanrader!

2 likes


Mijn horloge voor grondige service bij Serge aangeboden. Wat een verademing! Heel fijn contact, met foto’s en achtergrond geïnformeerd. Binnen 2 dagen weer terug verzonden en werkt als nooit te voren.
Kortom zeker een aanrader! @Serge2

2 likes

Onlangs 2 horloges naar Serge gestuurd voor onderhoud/reparatie. Erg prettig in de communicatie en vlot in afhandeling.

2 likes

Wederom een beroep mogen doen op de vaardigheden van Serge. Een leuke vintage Wakmann chronograaf weer volledig hersteld en om de pols.
Heel erg tevreden en ontzettend blij mee. Goed contact en ook eens zeer vriendelijk.

1 like

Ik kreeg een tijdje geleden vanuit een erfenis de Pontiac Hydraulica van mijn opa in mijn bezit. Het was een cadeau van zijn werkgever destijds voor zijn 25 jaar dienst. Aangezien mijn opa overleden is in 2013 had het horloge sindsdien stilgelegen en ik kreeg hem niet direct vlot werkend. Gelukkig was er @Serge2 die met zijn kennis en voorliefde voor Pontiac het horloge een stevige onderhoudsbeurt heeft gegeven.

Top communicatie, top prijs en top resultaat!

4 likes

Serge heeft een jaren 50 Omega seamaster met flink achterstallig onderhoud weer super aan het lopen gekregen. Erg prettig contact en ik werd keurig op de hoogte gehouden van de vorderingen.
Echt een aanrader! Ga zeker een volgend horloge bij hem laten servicen.

2 likes