Vintage Orient Only

Pas een kast van een Ricoh opnieuw laten vergulden bij Haveman, was alles bij elkaar rond de €100 kwijt ,kast lig nu nog bij Serge2, hij doet het uurwerk voor mij ,verwacht hem binnenkort terug ,zal zeker wat foto’s plaatsen

2 likes

7 likes

Deze toevallig? Ik was met de verkoper in conclaaf, maar heb het niet doorgezet. Als ik het had geweten had ik het doorgezet voor het collectieve genot…!

Serge2? Is dat een forum genoot? Ik neem aan dat je dan zelf al het demonteren hebt gedaan?

1 like

JA DIE OMG.

Niet normaal hoe mooi.

1 like

Serge2 staat op de kaart met horlogemakers, hij heeft al veel horloges voor mij geserviced.

Serge2 heeft mij kast toegestuurd, en ik heb daarna foto naar Haveman gestuurd en offerte van hun gekregen, je hoeft zelf verder niets te doen.

Deze is ook door Haveman gedaan voor mij

4 likes

7 likes

Dus het pleit is nog niet beslecht?

Sorry, ik had een open lijntje communicatie. Heb je te lang getwijfeld? Hij verdween pas net weer naar verkocht

Ik heb hem weer uit m’n favorieten gekeild toen ik zag dat ie verkocht was gister of eergisteren…

De teleurstelling al verwerkt :joy:

1 like

5 likes

Ooit een gokje omdat het heeeel misschien 'n leuke vroege diver was, nooit achter gekomen :grimacing:

4 likes

Wat ik ook Google, ik kom niet verder dan een gekartelde ring op dit type Oriënt - dubbel misgegokt dus :face_with_hand_over_mouth:

Het kan zijn dat die ring gewoon weg is…

1 like

Ik zag toevallig gisteravond, dat ik nog een Swimmer auto had liggen, daar mist de bezel ook van…

2 likes

Zo’n ring?

4 likes

Juist, zo’n ring.

1 like

Goedemorgen!

Hier vandaag nog steeds deze Swimmer.

Weet iemand overigens hoe je de leeftijd van een vintage Orient kunt herleiden?

2 likes

Nee, maar bij deze Orient GrandPrix Olympia Auto 64 is dat wel heel erg duidelijk. Die is alleen maar in 1964 gemaakt, daarna heette deze de Orient GrandPrix Almighty 64.

1 like

Wil je m nog?