Serge2

Mijn horloge voor grondige service bij Serge aangeboden. Wat een verademing! Heel fijn contact, met foto’s en achtergrond geïnformeerd. Binnen 2 dagen weer terug verzonden en werkt als nooit te voren.
Kortom zeker een aanrader! @Serge2

2 likes

Onlangs 2 horloges naar Serge gestuurd voor onderhoud/reparatie. Erg prettig in de communicatie en vlot in afhandeling.

2 likes

Wederom een beroep mogen doen op de vaardigheden van Serge. Een leuke vintage Wakmann chronograaf weer volledig hersteld en om de pols.
Heel erg tevreden en ontzettend blij mee. Goed contact en ook eens zeer vriendelijk.

2 likes

Ik kreeg een tijdje geleden vanuit een erfenis de Pontiac Hydraulica van mijn opa in mijn bezit. Het was een cadeau van zijn werkgever destijds voor zijn 25 jaar dienst. Aangezien mijn opa overleden is in 2013 had het horloge sindsdien stilgelegen en ik kreeg hem niet direct vlot werkend. Gelukkig was er @Serge2 die met zijn kennis en voorliefde voor Pontiac het horloge een stevige onderhoudsbeurt heeft gegeven.

Top communicatie, top prijs en top resultaat!

4 likes

Serge heeft een jaren 50 Omega seamaster met flink achterstallig onderhoud weer super aan het lopen gekregen. Erg prettig contact en ik werd keurig op de hoogte gehouden van de vorderingen.
Echt een aanrader! Ga zeker een volgend horloge bij hem laten servicen.

2 likes

Serge heeft weer naar volle tevredenheid twee horloges nagekeken en gerepareerd! Thanks @Serge2

4 likes

Via een oproepje hier bij @Serge2 terecht gekomen. Deze Omega is bijna 60 jaar oud. De vader van m’n maat heeft hem nieuw gekocht hij heeft hem zo’n 25 jaar geleden geërfd. Dus veel sentimentele waarde. Communicatie met Serge liep vlot en heel goed en snel ook. Ik ben blij dat m’n maat hiermee heb kunnen helpen.
Hij was heel blij om hem weer werkend te zien na jaren stuk in de la te hebben gelegen. Bedankt @Serge2

6 likes

@Serge2 heeft een oud zakhorloge van mij voorzien van een service. Snel, prima communicatie en schappelijk geprijsd. Ik ben zeer tevreden.

2 likes

Blijkbaar kan ik hier sinds dit weekend ook antwoorden, dus deel ik met plezier ook even dat @Serge2 het horloge van m’n schrootmoeder (schoon-groot), gevonden in een bakje in de schuur van schrootvader, vakkundig ontdeed van stof en arm(?)haar en aldus terug tot leven wekte.

Sindsdien heeftie ook de meistersinger van een nieuwe mainspring voorzien, met een heel erg aangename babbel erbij voor dessert (als toetje, voor de Nederlanders).

Hij woont bovendien bijna in België, da’s altijd een plus.

3 likes

Het afgelopen jaar heeft Serge al menig horloge voor mij geserviced , vanwege de TL1 status was niet altijd mogelijk om hier mijn ervaringen te delen.
Sinds dit weekend TL3 , dus eindelijk de mogelijkheid om mijn dank en waardering over Serge uit te spreken.
Het eerste horloge welke Serge voor mij heeft geservices was de Omega , en ik was zo onder de indruk van z’n werk en de communicatie met hem , dat het duidelijk was wat ik koop eerst bij hem langs gaat…
En dat waren er best wel wat hieronder een groot deel,maar zal best nog een of twee vergeten zijn.
Serge , je bent een ontzettend goede horlogemaker maar ook een fijn persoon ! Ik hoop je zeker eens een keer de hand kunnen schudden om je echt te bedanken.
Een ieder die een horlogemaker zoelt kan ik Serge aanraden.
En dus veel fotos…

5 likes

Vandaag weer deze vier horloges terugkomen van @Serge2, hij heeft ze allemaal geserviced en ik ben weer buitengewoon blij met z’n werk en goede communicatie, en dan ook nog eens een geweldige vent!

En de volgende komen er weer aan Serge :grinning:

Foto genomen met slecht licht

5 likes

Dankzij @Serge2 loopt mijn oude Medana weer als een zonnetje. Foto’s volgen zodra er een nieuw glaasje op zit.

1 like

Dankzij Serge heeft het Pontiac horloge met een uurwerk ETA 2724 dat ik van mijn vader heb geërfd een servicebeurt gehad.

Het horloge is ongeveer 50 jaar oud en door mij spaarzaam gedragen.

Ik heb het horloge ongeveer 30 jaar geleden een service laten geven, dus een goede servicebeurt was zeker nodig. Serge heeft dit met veel aandacht en passie gedaan en was erg enthousiast over het horloge en de staat ervan. Ik ben er super blij mee dat nu weer jaren mee kan.

6 likes

Is een hele mooie ook.

2 likes

Goeie ervaring met @Serge2 hij heeft 2 horloges van mij een service beurt gegeven. Goede en duidelijke communicatie en schappelijke prijzen voor een service beurt.

Ik zou hem dan ook aanraden om naar toe te gaan.

Nogmaals bedankt Serge.

2 likes

Weer een aantal horloge die Serge voor mij heeft geserviced de afgelopen tijd , ik heb het al eerder hier gepost maar wil het nogmaals delen met jullie.
Serge is een super vent , zijn werk is altijd top en prijzen zeer redelijk en communicatie verloopt top ,kan hem aan iedereen aanraden !

Serge bedankt!

6 likes

Terug van service en reparatie. @Serge2 heeft er een hoop werk aan gehad. Erg blij met het resultaat.

8 likes

Onlangs heeft @Serge2 drie Orients voor mij onder handen genomen en ik ben het helemaal eens met mijn voorgangers hier.

Top werk, top communicatie, top service en zeer schappelijke prijzen👍

4 likes

4 likes

Goedemiddag,
Ik kan tot mijn spijt geen review geven in de daartoe bestemde categorie:
Ervaring met horlogemakers.
Serge2 heeft twee horloges van mij een onderhoudsbeurt gegeven en zoals alle andere reviews van Serge kan ik beamen dat het uiterst vriendelijk en prijsvriendelijk is verlopen ze zien er nu fantastisch uit.
Het zijn een Omega Admiralty uit 1968 en een vergulde handopwinder uit 1963 jaartallen allemaal uitgevogeld door Serge.
Hartelijk bedankt voor de snelle en onmisbare service.
Alphons.
@Serge2

2 likes