Serica only! Show je Serica!

Blijft een heerlijk horloge en draag 'm al bijna een jaar naar volle tevredenheid.

9 likes

Ik heb mijne verkocht maar ik overweeg er weer eentje aan te schaffen later, en dan die - in mijn ogen - afgrijselijke band eraf te halen. Zelden een horloge ontworpen zien worden in de voorbije decennia die zo een eigen smoel hebben!

2 likes

De mijne mag weg, mocht je een Gen1 op willen pikken voor weinig geld. :slight_smile: Stuur maar een PB bij interesse. :slight_smile:

Helaas heb ik voor mezelf een koopembargo voor 2026 opgelegd, en die zal ik respecteren ook. Eerst maar eens genieten van wat ik heb in plaats van de volgende najagen. De lijstjes worden wel gevormd :smile:

1 like

1 klein Serica’tje kan er nog wel vanaf toch?

Welke ik dus ook erg gaaf vind: de witte 6190.

16 likes

10 likes

17 likes

16 likes

Dit is toch wel de leukste

2 likes

11 likes

11 likes

Dat is een stijlvolle combo zo, lekker bandje ook.

2 likes

Wat voor bandje is dees?

Single pass bandje van CNS watch bands.

1 like

Nieuwe release met datum. Vind het idee leuk maar het datumvenster niet zo mooi uitgevoerd.

4 likes

Bijna 1700 euro. Ligt het aan mij of waren deze horloges recent nog rond de 1200?

1150 voor de soprod, rond de 1400 voor cosc als ik me niet vergis en nu zijn ze best wel prijzig. Wel beiden gehad en ik was altijd meer dan tevreden!

1 like

De cosc is sinds de release in 2024 al 1490 euro.

En de cosc is ook een soprod trouwens.

Als de datum nou zwart was, dan is het wel leuk.

Deze vanmorgen maar weer eens omgeslingerd. De diepzwarte emaille wp blijft geweldig, net als de gepolijste en geborstelde lunette. De Soprod handopwinder loopt na ruim drie jaar nog steeds prima met +6 seconden p.d.

5 likes