Dat is een stijlvolle combo zo, lekker bandje ook.
Wat voor bandje is dees?
Single pass bandje van CNS watch bands.
Bijna 1700 euro. Ligt het aan mij of waren deze horloges recent nog rond de 1200?
1150 voor de soprod, rond de 1400 voor cosc als ik me niet vergis en nu zijn ze best wel prijzig. Wel beiden gehad en ik was altijd meer dan tevreden!
De cosc is sinds de release in 2024 al 1490 euro.
En de cosc is ook een soprod trouwens.
Als de datum nou zwart was, dan is het wel leuk.
Deze vanmorgen maar weer eens omgeslingerd. De diepzwarte emaille wp blijft geweldig, net als de gepolijste en geborstelde lunette. De Soprod handopwinder loopt na ruim drie jaar nog steeds prima met +6 seconden p.d.
Ja, ook die Newton die zo veel flak kreeg in de eerste generatie heeft weliswaar een wat wiebelig kroon-gevoel, maar loopt als een tierelier. Niks tegen Soprods, goeie ervaringen mee, ook in een Baltic.
Bij de release in 2021 wel ja. Dat wil zeggen, 1250 Euro in de eerste generatie, maar sindsdien zijn er omwille van de wiebel-kroon upgrades geweest met COSC uurwerken en een verbeterde clasp.
Bovendien… vijf jaar, tarieven, oorlogen, inflatierondes en alles later is het niet vreemd dat ze niet goedkoper zijn geworden.
rustig hier. heeft iedereen zn serica verkocht?
Ik ben juist onrustig. ik heb zin in een zomerhorloge
zat naar iets met een roze wijzerplaat te zoeken maar ik denk dat ik dat een maand leuk vind en dan niet meer.
Ik wil ook nog steeds graag een serica proberen.
ik heb deze in mijn winkelmandje liggen. past goed naast mn zwarte BB 54 en mijn blauwe hydroconquest.
jeej or neej?
ik vind hem qua looks echt heel mooi en stijlvol. trekt me iets meer dan de duiker. ook qua maatvoering lijkt hij me perfect
loopt deze echt binnen cosc of is dat wat overdreven?
Heb deze onderweg momenteel. Erg leuk horloge! Ben je bij de 010 GTG? Zo ja, dan kun je hem passen.
Lijkt mij geweldig, dat ding. Zit zelf ook te loeren ter vervanging van de 5303.
Hij is heel leuk.
Ik slaap er een nachtje over maar het is een grote kanshebber
Ben in december in de winkel geweest in Parijs. Aardige mensen, mooie horloges. Die 6109 viel mij toen ook op in positieve zin. Draagt heerlijk licht. Die zwart / witte GMT is ook heel mooi maar die is dan wel weer wat duurder.
Zelf heb ik de trigger nog niet overgehaald maar hij zit nog wel in m’n hoofd. Die zwarte vond ik nog net wat mooier uiteindelijk, daar valt de loze ruimte achter de minuten track minder op.
Ik kreeg overigens een mail van ze dat de 6190 en 5303 in prijs verhoogd worden per 21 mei, dus doe er je voordeel mee als je hem echt wilt hebben…
Ooh. Ik had net tegen mezelf gezegd dat ik eerst een week of twee moet nadenken want ik kan nog weleens een keer een overhaaste aankoop doen…
Daar gaat mijn plan
Zijn er voor Serica kortingscodes in omloop of strooien ze daar niet mee?
Nee? Ok…
Witte 6190 is incoming
wauw je hebt hem al.
ziet er heel goed uit. mooie scherpe foto ook.
congrats!