Dankje!
Ik heb er inmiddels 2 gehad. Een 4512 Commando en een 6190 California dial. Vind deze sprekender, luxer ogen met de opgelegde details en unieker in mn collectie. Dial is meer creme dan wit. Perfect zomer horloge voor op vakantie.
Dankje!
Ik heb er inmiddels 2 gehad. Een 4512 Commando en een 6190 California dial. Vind deze sprekender, luxer ogen met de opgelegde details en unieker in mn collectie. Dial is meer creme dan wit. Perfect zomer horloge voor op vakantie.
Dat crème is juist wat ik zo mooi vind.
Ook de band lijkt me heerlijk in de zomer.
Ik heb best wat horloges gehad maar heb alles verkocht en heb een klein jaar met alleen een BB54 gedaan. Was heerlijk rustig maar inmiddels begon het weer te kriebelen.
Nu heb ik een blauwe hydroconquest in bestelling staan en deze. Voor mij een leuk trio
Ik zie mezelf al wel in de Toscaanse zon zitten, met een flesje wijn aan het strand met deze om
Lekkere foto weer ![]()
![]()
Ordinair telefoon fotootje ![]()
Echt? Wat heb jij voor telefoon?
Ik heb de nieuwste iPhone pro maar het is nog steeds drama bij mij
17 pro. Maar daar ligt het niet per se aan.
Op 2x zetten (vergelijkbaar met 50mm oftewel de focal length van het menselijk oog) en dan die macro stand (bloemetje) uit zetten. Dan kom je al een heel eind.
Nou je zal het binnen twee weken zien wat dat bij mij doet
Naar mijn weten niet hoor, dus goede keuze om hem nu te kopen!
Ik had een mail dat je een bericht had terug gestuurd en ik was al bang dat je zou zeggen; “jazeker ik heb een code van 25%” ![]()
Yes, zo doe ik het ook altijd. En dan voldoende afstand nemen zodat je alles ook echt scherp hebt. Daarna lekker croppen. ![]()
Als je aan de kust wilt zitten zou ik Liguria voorstellen in plaats van Toscane, maar verder hoor ik wat je zegt. ![]()
Wij gaan naar vada.
Vorig jaar een mooie camping/vakantiepark gevonden en we hadden nog een hoop te ontdekken daar dus nog een keer geboekt.
Wij nemen wel die weg langs de kust bij genua en dan naar een stukje naar beneden richting livorno.
Mooi gebied
Ooit in 2000 deze route naar huis genomen.
Wegwerkzaamheden en versmallingen icm een Amerikaan voor je die een noodstop maakt ivm met een lompe trucker die gewoon via een korte invoegstrook de weg opdraait. Louisje was net op tijd maar die rode Iveco achter me net niet.
Kort verhaal lang, wie kan zeggen dat ie via station Berceto, Parma en Milaan naar huis gegaan is
![]()
Mooie ervaring dus😂
Zeker.
Grote voordeel was dat de terugreis volledig vergoed werd door de verzekering.
Kleine nadeel was dat ik op zoek moest naar een nieuwe auto…
Bruut mooi maar wat een hel qua infrastructuur ![]()
Heb je nog wat mooie foto’s?
Mijne komt als het goed is morgen ![]()
Is ook mooi horlogegerelateerd.