Serica only! Show je Serica!

:astonished:

1 like

Tuxedo stijl

3 likes

2 likes

4 likes

Intussen enkele maanden verder en het opwinden gaat nu veel zachter. :ok_hand:

5 likes

6 likes

10 likes

Nieuwsbrief van Serica(5303)

Late May , we will get back to you to confirm the exact date at which we will again take orders. This is currently scheduled for the beginning of June .

*At this stage, you will be the only ones to have access to this new batch of 1500 pieces which will obviously include the return of the black and silver dials,

Ik ben benieuwd!!!

but also a surprise that has been cooking for a while now…*

3 likes

1500 stuks maar en 4000 inschrijving voor de nieuwsbrief… :grimacing:

En ik wel er heul erg graag een. Ben bang dat dit zo’n “refresh page” dag voor mij gaat worden en hopen dat ik er door kom.

Ook wel heel benieuwd wat de “suprise” gaat zijn. GMT misschien? Of toch gewoon een ander kleurtje er bij?

3 likes

gmt zou gaaf zijn

2 likes

Hij heeft in een podcast gezegd dat er nog een GMT gaat komen.

1 like

Godsamme. Da’s niet cool. Ik wil geen tweede Serica. Althans, m’n kist is vol en m’n horlogegeld is op.

Voor de sfeer, @WJH, hij doet het ook uitstekend op een Baltic Tropic.

4 likes

Damn, lijkt er op dat die nieuwsbrief niet naar iedereen is verstuurd.

2 likes

Oh nice! Heel benieuwd wat ze daar van maken.

@Fate_Amenable_To_Change Ja dank je hé… Probeer hier een beetje m’n FOMO onder controle te houden. Gister nog kwam er eentje op chrono24 voorbij. Nog voordat ik kon twijfelen was ie alweer weg. Het lijken wel een soort van eenhoorns te zijn. Dus uh… mag ik een dips doen op die van jou voor als ik in juni mis grijp en jij m weg mocht willen doen? :wink:

3 likes

Jij mag alle dipjes van de wereld. Ik vrees alleen dat hij niet weg gaat. :rofl:

2 likes

Hoop doet leven… :laughing:

6 likes

5 likes

De kast van de 4512 lijkt hier wel heel hard op.

2 likes

Natuurlijk. Het zijn vintage-geïnspireerde horloges, en dan krijg je de vormtaal die in dat tijdperk heel normaal was, zeg maar.

Sterker nog, als Rolex toch nog eens dat soort horloges maakte, in plaats van die saaie lompe koude volkswagens die ze tegenwoordig met miljoenen tegelijk de fabriek uit laten rollen… dan had ik er misschien wel één.

1 like