Uiteraard doe ik dat, maar ik wilde de beleving even delen.
Wat een knaller !
Ik mag deze even lenen, maar wat een heeeeeeerlijk horloge zeg!
Ten eerste de afmetingen, alles is precies goed!
Originele wijzerplaat met lekkere dikke lume, hele gave lunette die echt heeeel goed aanvoelt bij het ronddraaien, prachtige witte wijzers, een goeie grote kroon, en dan om het allemaal af te maken die prachtige mesh band!
Mijn favoriet is denk ik nog steeds die met de witte plaat, maar deze met die zwarte lak plaat is ook mooi hoor!
Prachtig!
En gisteren ook nog de fieldwatch geprobeerd, die was ook niet mis! Prachtig hoe die bezel eruit komt met die geborstelde en gepolijstte vlakken!
Net binnen! Echt een te gekke dial. De afmetingen zijn aan de kleine kant voor mijn smaak. Dus ik neem de 30 dagen bedenktijd om te beslissen of het een keeper is of niet.
De Bonklip voelt wel echt cheap. Ik moest even uitzoeken hoe het werkt, maar het draagt wel heel fijn. En het ziet er ook niet verkeerd uit. Alleen zodra de bracelet los maakt en je voelt hoe licht en los het materiaal is, dat voelt wel echt cheap. Waarschijnlijk zal ik deze enkel op de nato dragen.
En blijft hij of niet?
Ik wil er weer 1 op bonclip. Ben ook benieuwd wanneer ze met een gmt komen.
Ik zat nog in de bedenktijd, dus ik kon even de tijd nemen. Uiteindelijk heb ik toch besloten om hem te retourneren. Het horloge heeft me toch niet helemaal kunnen bekoren. En ik ben erachter gekomen dat ik dan toch liever doorspaar voor wat anders. Geen posts van mij meer dus in de ‘Show je Serica’.
Nou, mocht er nog iemand vanaf willen, ik ben m weer aan t overwegen. Of een lossen bonklip kopen
Ik zou toch nog eens een 20mm scoren.
Ik heb dit bandje als 20 mm besteld en heb altijd gedacht dat het dat ook was. Maar onlangs kocht ik een eerste horloge met maar 19 mm lugbreedte en toen heb ik pas ontdekt dat het bandje ook maar 19 mm breed is.