Serica only! Show je Serica!

Dank je wel voor het delen van jouw ervaring en de tips. Ik weet wat me te wachten staat en ik zal er zeker verslag van doen! Denk wel dat ik er een goed glas Lagavulin naast zet als ik aan de bak ga met die band… voor de broodnodige rust! :sweat_smile: :+1:

3 likes

Lekker weer. Had ik net de WWB uit de kop gezet zie ik dit topic​:joy:. Iemand nog een Squale kopen?:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

@W2them kassa 2, alsjeblieft. @W2them, kassa 2.

U vraagt, wij draaien.

1 like

Te laat.

To be continued…

2 likes

Oei. Wat heb je gedaan?

Heb wat incoming.

4 likes

Waar woon je en geef je een seintje als je gaat prielen? :joy:

2 likes

Ik woon vlak om de hoek en ik zal je zeker waarschuwen als ik aan die band ga beginnen! :joy:

2 likes

Bij dat oud besje waar de koeien in de tuin staan? :laughing:

2 likes

Hahaha… klopt ja; ik ben zelf ook oud. :blush:

2 likes

Man, ben jij dan ook bijna een eeuwling of is dat je moeder. Kom eens meer buiten hé, in de 3 jaar dat ik hier woon heb ik dat mensje nog maar 4 keer gezien.
De eerste keer pas na 8 maand. Schrok zo hard dat daar iemand in de deuropening stond dat ik bijna de bocht miste :joy:

2 likes

Jerome is even in de lucht gekomen:

“I personally use the 6825 tweezer tool, as you rightly found out, and it works very well. I just mounted 300 bracelets with it, and not a single scratch.”

Ik vind het toch een leuke tent, ondanks die bracelet. Kan niet wachten tot m’n tweezer hier is, kijken of ik van lotje getikt ben of niet. :slight_smile:

Plaatje voor de sfeer:

11 likes

Dankjewel voor het delen! Het zijn sympathieke mensen daar. Die tool ga ik ook bestellen. Kan haast niet wachten tot dat horloge hier is. Gaat een paar weken duren.:+1::slightly_smiling_face:

1 like

12 likes

Stil hier, ik geloof dat wij tweeën stuivertje gaan wisselen. Toe maar. Hier op de dirty Sanchez.

9 likes

I joined the club

Allemaal de schuld van @Fate_Amenable_To_Change met zijn review van de duiker. Waarvoor dank :wink:
Vorige week nog nooit van Serica gehoord.

13 likes

Nog even geduld hier, bezorger is onderweg :joy:

5 likes

Het zaadje is langzaam aan het ontkiemen.
Over twee jaar is er een apart ‘show je 4512’ subtopic en worden hier elke dag foto’s geplaatst van allerhande Serica’s. :crystal_ball:

Ik ben benieuwd wat voor modellen ze in de toekomst gaan uitbrengen. Hopelijk is het openen van een fysieke winkel een goede stap voor ze.

2 likes

Ik geloof dat W.W.W. Voor wauw wauw wauw staat :heart_eyes: wat een gaaf horloge vind ik het!

Ook de band is echt fijn (als hij eenmaal over de hand heen is, past net)

9 likes

Ik kreeg een invite om naar Parijs te rijden op de 24e. Da’s een brug te ver, maar het idee was lief.

Leuk man, blij dat je blij bent.

Maarreh… Hoe dik is die? Hoe zit het?

EDIT: 11,3mm. Ik google het zelf even. Maar toch… perfect maatje.

1 like