Serica only! Show je Serica!

Oeh beste weet ik niet hoor, ik vind de JosephBonnie/Wolbrook tropics in vergelijking beter… Baltic voelt voor mij iets goedkoper aan.

@bordewolf je mag wel ‘s wat lenen als je even wilt proberen, laat maar weten!

En @Fate_Amenable_To_Change ik zal nog ‘s goed kijken naar hoe het bij die van mij allemaal in elkaar zit. Ik ben inderdaad ook geen Pietje precies, maar heb wel veel verschillende horloges in m’n handen. Wordt vervolgd!

3 likes

De Baltic banden zijn wat stijf. De betere banden van Ali zijn nog steeds van rubber, maar zo soepel als kouseband zonder zo zacht als siliconen te worden.

We hebben het nog steeds over horlogebanden, voor andere doeleinden zijn siliconen de shit.

Ik heb 2 tropics. Groene van Ali is een stuk stijver tov de JB.

2 likes

Grappig, Baltic en Yema zijn allebei zo stijf als wat. Wel comfortabel, maar zeer stijf ten opzichte van Ali.

Ha Daan, wil graag wel eens wat proberen, dank!

Vandaag dit geintje uitgehaald:

Even los van de kleur… heb een nato opgeofferd voor dit experimentje. De mesh eruit geschroefd en deze ertussen :joy:.

(Nato zat alleen niet stevig genoeg vast, mss beter als ik de uiteindes beetje smelt e/o gaatje voor de schroefjes brandt.)

10 likes

Hahaaa zo vet!

1 like

Ziet er wel vet uit :+1:t2:

1 like

Beetje jammer, het horloge doet het verder prima op een gewone NATO. Niet die NATO, want de bezel vloekt als een malle met die kleur band.

Maar ja, ik heb dan ook de schurft aan leren, rubberen of stoffen banden met een soort fake end-link achtig ding er aan. Brrrrrr.

1 like

Haha keep your knickers on!

Was meer een technische oefening dan een serieuze vervanging. Maar t kan wel :smiley:.

Maar ik denk dat ik maar voor die JB tropic ga. Zo de website beschouwend komen daar de banden die Serica zelf verkoopt ook vandaan.

1 like

Ik denk dat JB en Serica dezelfde mensen zijn. Jerome is de talking head van Serica, maar er is me te veel materiaal wat exact dezelfde vibe heeft, en er zat een Joseph Bonnie brillenkoker bij m’n Serica toen ik 'm eenmaal ontving. :slight_smile:

2 likes

Ik draag de banden van Meraud al een langere tijd. Erg comfortabel en mooie afwerking plus in een korte maat beschikbaar. Wel pittige verzendkosten. Sorry, verkeerd horloge voor dit topic.

9 likes

Geen tropic, wel een Serica :slight_smile:

11 likes

Die tropic is inderdaad fantastisch.

De bonklip van Serica is ook van JB. Ze doen dus op zijn minst veel samen.

2 likes

Die nieuwe gmt is ook gaaf. Iemand deze al in bestelling staan?

1 like

Er loopt inderdaad een lijntje tussen de twee merken, Jerome heeft me verteld hoe het zit maar het is niet geheel blijven plakken, was te druk met naar mijn pols staren denk ik :sweat_smile:

Nog eentje dan in de Spaanse zon:

8 likes

Ook dit vind ik steeds mooier worden. Heeft echt zn eigen gezicht buiten wat er verder te krijgen is

Mgr. Serica was zelf trouwens nogal fan van deze combi:

7 likes

Die brillenkokers die er naast liggen zijn de bom. Ik moet er nog eens eentje van bestellen voor de tweede bril.

2 likes

Deze gaat zo om!

11 likes

Ik heb de GMT besteld, zal wel pas voor eind januari zijn

4 likes