Oeh beste weet ik niet hoor, ik vind de JosephBonnie/Wolbrook tropics in vergelijking beter… Baltic voelt voor mij iets goedkoper aan.
@bordewolf je mag wel ‘s wat lenen als je even wilt proberen, laat maar weten!
En @Fate_Amenable_To_Change ik zal nog ‘s goed kijken naar hoe het bij die van mij allemaal in elkaar zit. Ik ben inderdaad ook geen Pietje precies, maar heb wel veel verschillende horloges in m’n handen. Wordt vervolgd!
De Baltic banden zijn wat stijf. De betere banden van Ali zijn nog steeds van rubber, maar zo soepel als kouseband zonder zo zacht als siliconen te worden.
We hebben het nog steeds over horlogebanden, voor andere doeleinden zijn siliconen de shit.
Ik denk dat JB en Serica dezelfde mensen zijn. Jerome is de talking head van Serica, maar er is me te veel materiaal wat exact dezelfde vibe heeft, en er zat een Joseph Bonnie brillenkoker bij m’n Serica toen ik 'm eenmaal ontving.
Ik draag de banden van Meraud al een langere tijd. Erg comfortabel en mooie afwerking plus in een korte maat beschikbaar. Wel pittige verzendkosten. Sorry, verkeerd horloge voor dit topic.
Er loopt inderdaad een lijntje tussen de twee merken, Jerome heeft me verteld hoe het zit maar het is niet geheel blijven plakken, was te druk met naar mijn pols staren denk ik