Serica only! Show je Serica!

Er is geen nato die hier niet goed op staat. :grin: :muscle: Lekker weer zo’n nato horloge voor op vakantie. :beach_umbrella:

14 likes

Erg tof, maar ik heb eigenlijk precies het tegenovergestelde met deze Serica: normaliter geen fan van staal, maar die bonklip is echt geweldig qua looks en comfort :ok_hand:

14 likes

Heerlijk :ok_hand:

1 like

Toppertje

9 likes

Het viel me eigenlijk pas op toen ik het horloge voor het eerst omdeed… er staat helemaal niks op de dial. Geen logo, geen naam. Ja, heel klein daar onderin. Typisch toch eigenlijk wel? Maakt het horloge natuurlijk ook wel leuk. :ok_hand:

5 likes

Eerste keer dat ik dit horloge op een plaatje van @jeronimo zag vroeg ik hem of het een zelfbouw/mod was. Precies om die reden! Niet lang daarna had ik hem om de pols en wist ik dat er een Serica moest komen. Uiteindelijk voor de 5303 gegaan.

3 likes

I remember… , toen onder het genot van een biertje :beers:

1 like

Ah tof! Ik wist helemaal niet dat jij een Serica in de collectie heb. :smiley:

1 like

Jazeker!

12 likes

Inspiratie bij CW gehaald.
Heb geen oranje rubber, dan maar cognac leder :yum:

7 likes

8 likes

Ik kwam deze “California Tuxedo” 4512 tegen. Wel een erg toffe uitvoering. :ok_hand: Maar ik begreep dat dit model de makers de nodige kopzorgen heeft bezorgd, dus de kans is klein dat die ooit nog terugkomt. Het scheen heel lastig te produceren te zijn.

(niet mijn horloge)

5 likes

9 likes

Bandje staat m :+1:

1 like

13 likes

15 likes

Why not? Leuk toch :+1:

1 like

Serica doet het goed in de zon. :sunglasses:

13 likes

Kijk toch eens wat een setje zo!

Ik ga ze ook gewoon schaamteloos cross posten in het Seiko topic…

11 likes

Plaatje van vanmorgen op kantoor. Deze 5303 komt nu beschikbaar in een COSC variant met een nieuw uurwerk.

11 likes