Serica only! Show je Serica!

Kweenie, man. Ik zie ze liever op een OG tropic. In dit geval zwart of navy. :slight_smile: Het liefst ook niet aansluitend op de kast, dus. Maar wat je hier laat zien is ontegenzeggelijk beter dan de ladder bracelet die veel eerder in dit topic voorbij kwam.

1 like

Ik vind dit horloge sowieso echt verruit het beste op zn orginele band passen. Voor mij zijn die endlinks echt een onderdeel van wat het ontwerp zo geslaagd maakt.

1 like

Zo’n 4512 kan ook lekker veel bandjes hebben:

Fijne dag allen :+1:.

10 likes

Mijn ‘beloved’ Serica.

Moet zeggen dat de kroon wel erg gaar aanvoelt maar met de juiste hoeveelheid liefde en genegenheid komt het iedere keer weer goed.

8 likes

Hoe bevalt je de maat? Ik vind het een heel mooi horloge, maar twijfel vanwege de 39mm. We hebben ongeveer dezelfde polsmaat zo te zien.

Hij draagt uitermate goed. Mijn polsmaat is ongeveer 20,5 cm.

1 like


9 likes

Uitgebreide vergelijking tussen de oude 4512 en de nieuwe 6190.

2 likes

4512 heeft mijn voorkeur.

2 likes

Een combinatie van beide zou mooi zijn :
Kast van de nieuwe met lugholes en wijzers van de vorige.
En dan ineens al het witte in lume, want ik vind de lume op de 4512 maar triest.

Kan hier ook meedoen met dank aan @Cal219.

Wat draagt dit lekker zeg en de maat is inderdaad ook :ok_hand:t2:


14 likes

Staat je goed man! Welkom bij de club! En inderdaad, een mooie maat voor je. Horloge heeft plenty presence, zeker ook op de originele band.

1 like

7 likes

Ik ben het er mee eens. Ik vind de oude beter dan de nieuwe. Juist omdat ze niet perfect zijn, en wat meer tooly.

Ik hoop eind volgende week ‘m binnen te krijgen. Ik vind de nieuwe mooier. Zo zie je maar, ieder zijn smaak.

2 likes

12 likes

Er staat er eentje te koop in het blauw :grin:

Jajajaja. :wink:

1 like

8 likes

wel fan van deze ! herkenbaar serica design language

2 likes