Serica only! Show je Serica!

Blijf ze leuk vinden, zeker nu er een automaat is. Wel een soort jammer dan de prijs nu ook gecertificeerd is :sunglasses: :sunglasses:

Sinds gisteren de 5303 in bezit. Echt een heel leuk horloge. Mooie aanvulling op de Speedy en OP.

12 likes

Ondanks dat het licht hier op kantoor niet zo heel best is, de jongste aanwinst: de 5303 over kunnen nemen van een mede-HF’er. Heel blij mee! Nu zo naast de Field, mooie set. Gaat veel draagtijd krijgen gok ik zo!

13 likes

Leuk setje zo! Zelf enorm getwijfeld tussen de field en de duiker.

1 like

Hier nog steeds erg content met de OG gen1 5303. :slight_smile:

10 likes

Veel plezier mee Timo! :slight_smile: :star_struck:

2 likes

Dat is een hele mooie set! Well done!

9 likes

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst.

1 like

Heel tof :ok_hand:

Hee, welkom bij de club!

Dankje! Ik vind hem erg cool.

Best een leuk bandje maar ga hem op een grijze nato dragen als ik hem er tenminste af krijg :v:

3 likes

Koop een Bergeon pincet. Of wat voor bracelet knijper dan ook. Want je krijgt 'm er met gewone spring bar tools nooit meer op. :slight_smile:

1 like

29 maart mijn 4512 opgestuurd vanwege kroon-problemen; net een mailtje dat hij hersteld is en weer deze kant op komt :partying_face:. Was niet meer onder garantie maar volgens mij toch om niet gerepareerd :ok_hand:

2 likes

Welke tool gebruik je / kun je aanbevelen?
Met een Bergeon 7825 lukt het me niet om de bracelet eraf te krijgen. Kan aan mij liggen natuurlijk :nerd_face:

Hier gebruiken ze zelf een Bergeon 6825 maar ik was niet van plan om die (ook nog) aan te schaffen :sweat_smile:

1 like

Ik heb daar een vuige Amazon kloon van. Er af halen lukt me met de 6767 en een klein vorkje. Er op zetten kan ik niet anders dan met het pincet of die rare kloon.

1 like

Dank! Welke pincet gebruikt uwe handigheid hiervoor?

Il est retour!

Lekker op een emmenetje

8 likes

Vandaag wat gerommeld met curved-end silicone bandjes.

Die witte is wel oke vind ik

4 likes