Serica only! Show je Serica!

De kastvorm deed me denken aan de C-shape kasten van de Universal Geneve Ferrovie Dello Strato:

4 likes

Dat zou geen straf zijn! Wel goed gevonden idd. :clap:

Ik ga deze wel even op de voet volgen. Ik ben heel benieuwd waarmee ze komen.

2 likes

Leuk. Op basis van de aansluiting van de band op de kast in combinatie met de lugs zet ik in op een disco volante a la

1 like

Ik ben heel benieuwd waar ze mee komen. Stond op de drempel om een 6190 m.s.l. te kopen maar wacht deze nog even af!

Neen, geen gelekte foto hieronder van de nieuwe plannen :yum:
Wel de 5303 op rubber

6 likes

8 likes

Ja zou ook kunnen hoor. :thinking: Of zou het nog richting een chronograaf kunnen gaan? Ik ben heel benieuwd. Blijft een mooi merk dit.

1 like

Nieuwe teaser op IG:

1 like

{87A0377A-DF07-4EE2-8EE8-724F4DDD6B31}

4 likes

Wat vinden we ervan?

• Lelijk
  • Leuk
0 stemmers

Ik heb heel lelijk er niet bij gezet maar daar stem ik wel voor.

4 likes

Het is niet mijn smaak, vind het gaaf dat ze iets “nieuws” proberen.

4 likes

Dapper is wat mij te binnenschiet.

2 likes

Ongeacht het design, mis ik vooral de secondewijzer. Zo irritant. Zou daar niet aan kunnen wennen.

Dat kan ik me voorstellen als je op een chronograaf hoopte :wink:

Hoe langer ik er naar kijk, hoe lelijker die wordt. Vind het altijd leuk om te fantaseren wat dan de andere plannen waren die op tafel lagen. En dat je dan met zn allen beslist dat dit het beste idee was.

2 likes

Op de site zit het om een pols van een man, maar het lijkt mij meer een damesmodel. Ben benieuwd wie dit nu gaat kopen.

Leuk dat het echt iets nieuws en bijzonders is, maar het is niks voor mij. Scheelt wel weer geld :wink:

2 likes

Geinig design maar niet voor mij helaas.

Ja vind dat dus wel passen bij het minimalistische design. Net als bij de Tank; less is more

Ik vind ze wel heel nice! Weer eens iets anders, daarmee creeeren ze ook hun eigen look & feel, slim!

1 like

Ik vind hem wel cool, maar niet voor mij op het moment.

Als je een Serica koopt, doe het dan goed en koop deze

1 like