Serica only! Show je Serica!

Stilletjes hier :dotted_line_face:

7 likes

Vandaag in Parijs in de Serica Store. Ik dacht dat ik deze Parades niets zou vinden, in ieder geval niet bij mezelf, maar holy shit, ik vind hem echt te vet en wil hem nu hebben :scream: zwart wel de voorkeur boven die champagne-achtige…

In real life echt heel gaaf om te zien. Leuk ook om een van de founders te ontmoeten, aanrader om even langs te gaan als je in Parijs bent!

14 likes

Erg elegant ja! Mooi

1 like

Heel vet… Ik kan de eigenzinnigheid van serica enorm waarderen!

1 like

Is hij al binnen @Bwatched!? Benieuwd naar de eerste ervaringen!

1 like

Nope.

Kreeg wel een mailtje dat het niet lang meer gaat duren, maar heb geen concrete leverdatum gezien.

3 likes

Heb je hem ook gekocht en bevalt ie zit er ook al een tijdje naar te kijken.

maar twijfel tussen de serica of de Echo/Neutra Rivanera.

1 like

Een tweede maal gekocht en ook al ziet hij er super uit op de bor en flat link, ik vrees dat hij binnenkort weer plaats moet maken voor iets nieuws :pensive:

7 likes

Archief plaatje :upside_down_face:

Toch is het een tof horloge.

6 likes

Welke BoR band is dat?

Baltic

Thanks man. Verbazingwekkend dat dat zo maar werkt. Aansluiting lijkt erg goed te zijn.

1 like

Ik heb ook een flat link van baltic en die past er gegoten op. Het leuk is dat de branding van baltic ook heel subtiel is.

Alle 20 mm bracelets van US die op de speedmaster passen alsook de ginault bracelets passen op de serica.

2 likes

Heel tof horloge inderdaad :grin:

6 likes

Zit de laatste tijd te kijken naar Serica. Met name de 6190 spreekt me wel aan. In het begin was er nog wel wat te doen met betrekking tot de Soprod uurwerken.

In de 6190 zit een Soprod caliber M100. Wat zijn de ervaringen hier met de Soprod uurwerken?

2 likes

Ik heb lange tijd de GMT gehad, 125 geloof ik, in een Baltic. Liep goed, deed het goed. Het enige Soprod uurwerkje waar ik wat gedonder mee had was dat bekende kroonstam-probleem met de Soprod Newton uit de eerste generatie Serica 5303. Ik heb diezelfde Newton nog. Het stellen van de tijd is wat finicky, maar het uurwerk loopt verder heel erg strak.

Kortom: Ik zou niet aarzelen om één van de werkpaarden van Soprod te hebben, en Serica heeft me altijd netjes geholpen met de Newton.

1 like

Zo.

De rubberen band zat eerst op de diver, nu geprobeerd op de 4512. Past lekker zo! En vice versa met de nato. Al een tijdje niet gedragen, maar daar moet maar weer eens verandering in komen.

7 likes

Gefeliciteerd met je NA! Ik vind hem geslaagd en leuk te zien naast de Reverso :sunglasses:

1 like

Tof zo naast elkaar :grin:

1 like

5 likes